NADSTANDARDNI VEČER - BRYAN ADAMS IN ZAGREB



Četrtek popoldan. Po službi se vsedem v avto, na sovoznikov sedež in s plazom besed popestrim že prve minute izleta v Zagreb frendici, voznici, zabavni družbi tega dne. Se peljeva..odlična zadeva je, da je avto udoben, notri ne piha tko kot, da si na kakšni regati na odprtem morju in da je razgled na cesto..ne polno pločevine prijeten. Zavijeva na avtocesto, niti nisem bila pozorna al je cestnina ali 'vhodna postaja' na avtocesto in se ustaviva. V bistvu naju ustavi prijazen poba, ki sedi v pločevinasti kučici. Vinjeta gospe nama reče. V sekundi sva prišparali. Hvala bogu. Meter kasneje je stala. z grdim izrazom na obrazu, gospa, ki je čekirala verodostojnost vinjet. Ne bi je prepričali z iskrenim odgovorom, da sva na vinjeto pozabili. Niti slučajno. Škoda, da pobu prej nisva dali za špricer, bi si zaslužil.










 Se pripeljeva na vrh shopping centra. Notri ni mojega priljubljenega Maca, hvalabogu. Moja denarnica oz. kartica ostane malo bolj polna. Če slučajno je, sem ga zgrešila in hvalabogu, da kdaj kaj zleti tudi mimo mene.
Množici Slovencev se pridruživa na kofetu in sladkemu pregrehu v ne tako božanski hrvaški različici muškata. Je sladek, to je zmagovalna nota.
Nazdraviva. V dvorani zapojeva skupaj z Bryanom. Se je postaral Pa nič hudega. Ne glasbeni presežek ampak toliko bolj karizmatični večer.
Novi songi me prijetno pobožajo, čeprav jih slišim prvič Srce mi utripa hitreje ob hitih ob katerih se spomnim let nazaj, ko smo ob njih vzdihovali in se stiskali še v osnovnošolskih klopeh.




 Please forgive me...zapoje...poudari, da tega ni pel že dolgo. Ta je zame, čutil je mojo hrepenenje iz zadnje vrste in mi podaril ta komad.
Hvala Mr. Adams. Hvala za lep koncert,  čudovito improvizirano večerno glasbeno doživetje.
Hvala za takšne trenutke, bili so krasni.




Edini fejl nas obiskovalcev in morda tudi organizatorja. Glede na njegov ravno doživet brzdej...bi si zaslužil eno veliko torto in naš Happy birthday.
Pa drugič...midve sva rekli, da sigurno, njegov  koncert tudi za naju,  ni bil zadnji.




                                                                           En krasen vikend vsem
                                                                                         TaFajnaUrška

Komentarji