VČASIH SE ZBUDIMO TAKOLE




Dobro jutro, čeprav je tole že popoldansko branje, pa vseeno. Morda berete to ponovno ob kakšni jutranji kavi ob listanju časopisa s trači ali super intervjuji.
Danes je, je bil dan posvečen tradicionalnemu slovenskemu zajtrku.
Si vi kdaj privoščite minute pred službo, se usedete za mizo, položite čaj, skodelico kave na pogrinjek in uživate v obedovanju in jutranjem ritualu ter druženju samim s sabo?

Priznam, sem šlampasta, tudi kar se tiče tega.
Ravno zadnjič sva s prijateljico razglabljali, kako je bolj pomembno od vsega to, da smo pri stvari katero počnemo. Tudi jemo ofkors.
Je pa velikokrat v stilu mimogrednega druženja s kakim kosom kruha oziroma še s čim bolj nasitnim.
Pozornost, ki jo polagamo na nekaj drugega, odvrne misli s tistega občutka, da jemo in se bomo ob tej hrani nasitili.

Nimam pojma, kdaj je spanec postal moje najljubše opravilo dneva, pardon noči.
Tudi vi radi spite?
Se mi zdi, da sem zmeraj tako zelo rada zamujala tiste ure, ki so bile namenjene spancu in jih posvečala čemu drugemu.
Vsak dan bolj pridobivam občutek, da po kvalitetno predrnjohani noči, tudi dan, ki noči sledi, nosi nalepko, ki je označen z uspehom.

Pijem čaj, Krtek se mu reče. Po sadnem me peče zgaga in okus mi deluje preveč saden. Obožujem reči, ki me pomirjajo in s tem čajem se pomirjava vsako jutro skupaj.

=)

Ker sem daleč od let, ko je bila prisotna pri meni puberteta, se bom dotaknila te ta druge.
Je okoli let po tridesetem in pred štiridesetim, tudi kdaj obiskala Vas?

Imam različno družbo okoli sebe. Luštne ljudi, ki na vsako situacijo odreagiramo po svoje, pa se mi zdi, da smo trenutno vsi skupaj malo pod vplivom te pubertete.
Vsake toliko prime tudi kdaj vas?

Včeraj me je skoraj kap, prjatlca, starejša od mene.....je pri vratih, ko je odhajala iz naše štacune izdavila...da zdaj ko bom kmalu štirideset (leto 2020 je vendarle še tako zelo daleč), bo tud vse to s puberteto prišlo na plan. S ta drugo seveda, al s ta peto al s ta petnajsto =)))) se mi zdi.







Komentarji