PISMO SV. MIKLAVŽU


                                                           Fotka sneta z neta. Žurnal24.

                             Hei Miklavžič, te pozdravljam.. sedemintrideseto leto zapored.

Moje želje so čisto klasične, kot se za moja leta spodobi. Da mi ne nosiš bedarij, na katerih se nabira prah, ki ga moram brisat, si želim. Moje želje se nanašajo tudi na to, da bi se ljudje ukvarjali s sabo in ne zgolj z ljudmi, ki se jim dogajajo zanimivejše reči. Če mi misliš dostaviti ljubezen glej, da bo visok s temno frizuro, veliko lasmi ter uspešen in s karizmo močnejšo od moje. Če ne najdeš nikogar primernega raje pusti, da ne fališ pretirano mimo. 
Prinesi mi plz mirne živce. Zmožnost služenja denarja in pogum za risanje nasmeha. 
Bi ti nastavila kake piškote pa mleko v zahvalo, da bi se okrepil medtem, ko izpolnjuješ želje, pa je toliko ljudi alergičnih na gluten ali pa se njihovo telo ne odziva dobro na laktozo. Raje pridi pa skupaj zmoliva en angel varuh.. tega še znam od takrat, ko sem recitirala zadeve pred tvojimi parklji. Te pusti doma, ko me obiščeš. Se spomnim, ko sem bila še stara pod deset let, sem enega izmed njih, zaradi strahu,  pretepla na naših stopnicah. Kasneje je snel larfo in sem ugotovila, da sem s kuhlo nahlodala sosedo.
Bodi prijazen in me obišči kaj tud letos. Mam ful rada darila😎 


Z ljubeznijo
Tvoja Urška

Komentarji