STE ŽE PADLI V CHRISTMAS FILING...ALI PUPA, KI PODPIRA PISANJE ŽELJA NA ROKE

                                             
                                                             CELJSKI VENČEK IN PRVA SVEČKA

V Christmas filing še nisem padla. Niti s kuhancem letos še nisem nazdravila. Čeprav smo službeno zabavo že dali skozi, moj veseli december še ni potrkal na vrata.
Ne zbujam se morbidno, še zmeraj se mi sam od sebe ob jutrih nadene nasmeh na obraz, a občutka prazničnega decembra še ni.

Ste norijo po štacunah za božičnimi darili letos že zagrabili za roge?
Se že podite z vozički po kolonah nakupovalnega centra?

Se kdo dejansko še vsede za pisalno mizo, prime nalivnik v roke in izlije dušo na papir.
Želje kot so srečno, veselo, debelo....so običajne...pa vseeno, zmoremo kaj več?

Ime ji je Sandra. Je punca, ki ima vrline, ki privlačijo dobre ljudi. Pa vseeno, kljub temu, da sva bile v mladih letih vsaj malo prijateljsko povezani, nisem imela pojma, da obuja lepe geste, navade, ki upam, da bodo ljudem prišle ponovno v življenje, če so kdaj iz njega sploh kdaj odšle.

Sem bla mala. poln kufer sm mela časa, ko sem morala nabavit božične kartice in jih pisat naokoli. Tetam, stricem, ljudem, ki jih je moja familija poznala, jaz pa morda niti ne.
Nihče ni podal bistva, čemu se to dela. Srečen božič, nov let, morda veliko noč in to je to.
Nisem niti dojela bistva čestitk, več od tistega, kot da zapraviš denar za najcenejše kartoline in jih razpošlješ tistim desetim ljudem, saj je ponavadi vizitk, vsaj toliko v kompletu.

Mislim, da sem dojela šele par let nazaj. Ob rojstnem dnevu sem prejemala želje v stilu naj ostanem takšna kot sem. Me je zadelo. troflo me je bistvo, ko nekaj prejmeš iz srca.

Se vrnem k Sandri, punci, ki obuja navade iz preteklosti. Daje pomen napisani besedi, dodaja vrednost na roke napisanim mislim.
Pravi, da bodimo posebni in obudimo čar ročnega pisanja božično novoletnih voščilnic.
Pri njej jih dobite v paketu po pet. Prednost je, ker pri deveti ne rabite razmišljati komu boste poslali še deseto.
So ročno izdelane in v kompletu po pet je skrito dejstvo, da so namenjene najbližjemu krogu naših prijateljev. Namenjene so tistim, za katere nam je mar in tistim, za katere si bomo vzeli čas, se vsedli za mizo in jim podarili naše želje.

https://unikatniizdelki.si/pages/bodi-poseben

Ne podcenujte sami sebe...kar imamo je včasih vredno največ, kar komu damo.

                                                             Lep vikend
                                                           TaFajnaUrška



Komentarji

  1. Jaz sem si letos zadala en izziv: vsak teden v letu 2017 izdelati 6 prazničnih voščilnic. In ja uspelo mi je in še malo pa na roke napišem vseh 70, ki jih potem odpošljem prijateljem, sorodnikom, mojim ustvarjalnim prijateljicam in njihovim družinam. Neznansko sem uživala in čudovit kolaž je nastal. Zato ja, nekaj najlepšega je, ko začnejo v nabiralnik kapljat praznične voščilnice in vsako leto mi je v veselje, ker jih je vsaj 3/4 ročno izdelanih. Objave: http://hali72.blogspot.si/search/label/Izziv%2052%20tednov%20-%20prazni%C4%8Dne%20vo%C5%A1%C4%8Dilnice. Lep december ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, nastalo jih je več, tako da se mreža širi, tudi moji prijatelji bodo svojim prijateljem pisali unikatne voščilnice in tako se bo krog sreče širil in širil :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar