OBSTAJATI BI MORALO POTRDILO, DA SI INVALID...ČE PARKIRAŠ...KJER NE BI RABIL

Redko za kej imam alergijo. Izognila se  me je alergija ne neumne, ker mam včasih občutek, da tu pa tam spadam med njih.
Sem pa alergična na zadosti prehranskih zadev a hujšega kot, da bruham imam migrenske napade, pristanem pri zdravniku, da mi da injekcijo proti izpuščajem, kaj hujšega se ne zgodi.
=)

Imam pa alergijo na ljudi, ki ne razumejo kje parkirat.
Nimam pojma kakšna polemika sploh lahko obstaja glede parkirišč. Najbolj nerazumljivo dejstvo na tem svetu mi je, zakaj ljudje parkirajo toliko stran od drugega avtomobila a vseeno premalo, da bi kdo parkiral med njim in še drugim avtomobilom. Zakaj je na hitro potrebno avto pustit na prostoru za invalide, ker se nam mudi v trgovino, če je z nami vse ok.
Zakaj pred blokom na intervencijski poti parkirajo ljudje, če je to prostor, kjer naj bi vozila na nujni vožnji prišla skozi.

Nisem delala raziskav in ne anket. Zdi se mi samo idiotsko. Še bolj mimo pa se mi zdi, da je potrebno klicat odgovorne, ki takšnim pišejo kazni. Zakaj? Zakaj ne obstajajo takšni, ki bi vendar napisali potrdilo, da je z njimi nekaj narobe in da lahko parkirajo tam....tam kjer tisti, ki so nezmožni hodit, se sami premikat, po katere se pripelje reševalno vozilo ali tisto, ki jih odpelje na njihovo zadnjo vožnjo.



Komentarji