CHARM SILVER - SREBRN OTOK S FANTASTIČNO ENERGIJO



Uletela sem v Tuša. V naš celjski nakupovalni center, ki je blestel v svojih najboljših časih, še preden so modernizirali njegovega soseda, City center.
Se spomnim leta nazaj sem delala pri njih. V eni takih hudo dobri trgovini, kjer sem preživela leta. Potem sem se  prestavila k sosedom, kjer so mi ponudili redno zaposlitev, pa sem pogruntala, da sem zgrešila. Da se je z odhodom iz luštnga Planeta izgubila vsa dobra energija, ki jo v novem centru ni bilo.
Leta sem nostalgijo iskala kot kupka a Planet je izgubljal prvotne dobre vibracije. Zadnje leto, dve..se vračajo, prodajalne so poštimali in centru vrnili energijo.

Se spomnim, ko smo delali vse sobote v tisti gneči, ko so se ljudje vsuli po nakupih preden so zavili v kino. Ah, nostalgija me zmeraj zmatra.



V sredo so me povabili na otvoritev. CHARM SILVER . Dobra zadeva, lušten otok sredi centra našega Planet Tuša. Prodajalke so sredi vrveža. sredi ljudi, z izdelki, katerim se že v prvih dneh po odprtju ne morejo upret najstnice, ki se pripravljajo na maturantski ples in ob svojem prihodu sem opazila luštnega peba, ki je za svojo deklico izbiral prstan. V očeh se mu je videlo, da bo njun Valentin letos prav posebej bleščeč.



Poslovalnica s krasnimi srebrnimi izdelki s sosednje Hrvaške, je prva pri nas. Pravijo, da se ne bodo ustavili zgolj v Celju...ampak se nastanijo tudi v drugih mestih naše Slovenije.
Smo veseli, da so prišli k nam? Seveda, da smo. Dekleta, ki so zaposlena V CHARM SILVER so podkovana tako, da začarajo vse, še preden si z bleščečim nakitom olepšate svojo večerno ali pa dnevno, bolj casual pojavo.



Sama sem važna z novo uro. Danes je bila že z mano pri vseh mojih delovnih obveznostih. Sem vsa ponosna nanjo pogledovala in moj mobitel, ki je velikokrat pripraven tudi na pogled na uro, pustila pri miru.
Lepo, praktično darilo morda tudi za vas.

 


Rdeči baloni, ki so prikazovali praznovanje ob odprtju poslovalnice so kar sami vabili k sebi mlajše in starejše obiskovalce.

Če vas zanima, kaj je pri njih za vas...vam povem, da čisto vse. Zapestnice, verižice, prstani vseh oblik, ure za moške, kot za ženske.

Ne rabimo iskat niti prilike s katero bi se pocartljali s CHARM SILVER izdelki. Elegantno, malce bolj glamurozno, za zvečer ali pa čisto casual...vse majo.

Plus pike so lične darilne škatlice. V primeru obdarovanja, ne potrebujete niti do cvetličarne, da bi vam kupljen nakit zavili. Dobite tuto kompleto in odidete z darilno vrečko v roki.





Simpatično, nevsiljivo in že na prvi pogled kakovostno. Se vam je zaluštal obisk v CHARM SILVER?
Zavijte v Planet Tuš, ki ga najdete pri nas, v Celju.  Vabijo, da nas s svojimi izdelki naredijo še lepše, kot že smo.


                                                                SIJOČ KONEC TEDNA VSEM
                                                                         TaFajnaUrška











Komentarji