DANIJELA RODIĆ ZA ARTDECO SLOVENIJA (DOGODEK MULLER POSLOVALNICA CELJE SVETOVANJE IN LIČENJE OB PRIHAJAJOČEM DNEVU ŽENA)

 

 
 
                         DANIJELA RODIĆ, vizažistka in svetovalka za blagovno znamko ARTDECO Slovenija.


OB DNEVU ŽENA 9.3 PETEK ( 15-21) 10.3 SOBOTA (9-15).: MULLER, poslovalnica Celje, oddelek parfumerije. Ličenje in svetovanje z blagovno znamko Artdeco. Termin si zagotovite na telefonski številki  03-898-67-54

Sama se ne pohvali rada. Med čvekom po predpremieri spletne serije Dualizem v Mestnem kinu Metropol, kjer je bila del ekipe maskerjev, ki so sodelovali pri seriji. Saj poznate serijo, katere zadnji del pričakujemo ravno jutri. Klik na DUALIZEM in si ga lahko ogledate, na voljo pa je tudi vseh štirih predhodnih delov.
S prvo naslovko je stopila v družbi z znanim fotografom Alešem Bravničarjem in tako s Playbojem štartala v svet naslovnic.
 
 
 
Ne vem sicer kako je z vami a sama ga že dolgo »zasledujem« na Instagramu. Karizmatični mlad poba Tibor Golob. Fotograf, ki fotka same lepe ljudi oz. želela sem napisat, da na njegovih fotkah postanejo vse takšne, lepe.
 
 
 
Pa sem ravno zadnjič ujela v trafiki, kjer se ponavadi ustavim in nabavim sobotno prilogo. V roke sem zagrabila Grazio, z lepimi pomladnimi barvami, ki so zasvetile v tem temačnem dnevu in mrazu, ki nas je doletel v februarju.  V tandemu z zasledovanim na instagramu je naslovnico ustvarila naša Danijela.
Nisem ravno idealen primer ženske, puže, ki bi se ličila, da bi s tem naredila vtis na koga in najprej nase. Ponavadi kak del kozmetike odkrijem in se je držim kot klop. Tudi tle, tako, kot še na kakšnem drugem življenjskem področju nisem ravno za neke hude spremembe. Me pa najbolj jezi, ko bi rada kupla kakšno zadevo, pa se recimo za podlago »zafrkavam« v trgovini že s samimi odtenki. Predno izmed vseh, ki so zame preveč rumene, roza, pretemne ali presvetle najdem ta pravo, traja in zapravim že kup namesto za kaj drugega porabljenega denarja.
Vem, da sem enkrat med kupom teh pudrov in maskar gledala kot tele v nova vrata. V Mullerju, ki smo ga pred leti hvala bogu dobili tudi v Celje. Sem mela leta nazaj izlete v Ljubljano…tko mesečne, ker je veljalo kupovat samo tam ;)
S tem pudrom v katerega sem se zapičila že pred leti, se mi ni izšlo, ker se ga je dalo dobit  še pred časom samo v tujini in sem iskala nekaj drugega, še boljšega. Pa sem ravno naletela na dan, ko so v celjski poslovalnici ličili in predstavljali znamko Artdeco. Ekola sem se usedla na stol, skeptična, kdo bo spet šaril po mojem obrazu. Ok, Danijelo poznam že kar nekaj časa (čeprav se nobena verjetno od naju ne spomni, od kod natančno a dobri ljudje zmeraj naletimo na kup, pravim jaz)
Zacopala sem se v Artdeco. To znamko s pudri,šminkami, senčkami, barvicami in mojo top maskaro ever.


Pa me je napleskala kot pravim jaz. Žal mi je bilo samo, da sem bila namenjena domov in sem se potem sprehajala pred špeglom še nekaj časa.
Selfije še hranim zmeraj v zasebnem arhivu, ki bo ostal tekšen, dokler mi kdo ne suni mojega telefona. =)
Priznam…odsev v telefonu, v ogledalu mi je bil všeč zato je blazna škoda, da vas ne seznanim s priliko ki jo imate. Ob dnevu žena…v celjski poslovalnici Muller na oddelku parfumerije. Na petek popoldan in v soboto dopoldan. Kozmetika Artdeco, vizažistka in svetovalka Danijela Rodič.
Smo lepe….uživajmo v tem
Lep pozdrav
Urška


Komentarji