POŠAST JE PSIČKI DANI ODREZALA TAČKE

                                                Fotka je sneta z neta in je zgolj simbolična.

Res sem hotla mimo tega. Želela sem najdit kakšno bolj pozitivno temo in jo objavit na današnji petek. Ne gre. Dvakrat sem že pobruhala celo kopalnico in zjokala sem se, ko pa pomislim na besede v včerajšnji jutranji oddaji, mi spet postane slabo in počutim se grozno.

Zjutraj sem prišla v službo. Najprej, kar tam naredim, naredim, prižgem radio, nato pričnem pripravljat vse ostalo. Tendo dol, table ven...blagajna, računalnik, še kaj popucam, če se mi zvečer ni dalo, pozdravim prvo stranko, si podariva nasmeh in tako dalje.

Danes me je sosulo, totalno. Prijazen glas spikerce na radiu je rekel, da se po glasbenem vložku vrne pred mikrofon in da naj poslušamo o tem, o čemer govori danes, ves Facebook. Jaz sicer nisem ničesar na Fbju opazila, je pa res, da vse fotke trpinčenih živali skrijem, ker ne morem tega gledat.
Pomagam po svojih močeh kolikor lahko, če pa gledam te fotke..to ne bo pomagalo nikomur.

Nekdo je odrezal štiri tačke bodi kužiki. Zgodilo naj bi se v Bosni...psički pa so dali ime Dana.
Nagnusno dejanje. V jok me je spravilo dejstvo, da psičko sedaj dobri ljudje rešujejo. Da je ne morejo, dat uspavat, ker ji iz očk sije volja do življenja, da pomaha z repkom, takoj, ko jo pobožajo po glavi.
Da se je kdo dotakne drugod po telesu naj ne bi prenesla, ker je očitno tam pretrpela preveč bolečin.

Svaka čast dobrim ljudem, naj bi jo čakale proteze za sprednje tačke, zadnjih se naj ne bi dalo rešit..ker sta odrezani že pri bedrcah.

Bolano. Zadnjič se spomnim kako so v filmu Družina ustrelili psa, ki je sicer bil star in so ga v sekundi odrešili muk. Pa vseeno poskušam vzeti stvar tako, da so psa rešili, niso plačevali zanj injekcije, ki bi ga spravila na drugo stran, na kmetih morda še zmeraj tako delajo, kolegica, ki je sedela zraven mene v kinu, me je opozorila, da ne zganjam drame.
Želim poudarit, da želim na stvar vedno pogledat iz dveh strani. Da imajo eni ljudje pse za živali, drugi pa za enakopravne družinske člane.

V današnjem primeru pa ni izgovor, ni olepševanj, je zgolj okrutno dejanje pošasti, kakršen zmore bit človek.

Prosila bi pa vas, ki ste zmožni pomagat, da malo pobrskate in pogooglate o zadevi, da bi pa psički Dani le malo olajšali trpljenje.

Se opravičujem, da nisem dodala nobenega linka in bi olajšala zadevo. To so zame res tako bolne stvari, da adijo....če pa moj spisan prispevek naleti na samo enega človeka, ki bi dani s kakim evrov pomagal....pa smo zmagali vsi skupaj.


                                                  Stisnite svoje kosmatince in jih imejte radi
                                                                    TaFajnaUrška

Komentarji