BELA KAVA BREZ PENE IN ČOKOLADNI ROGLJIČEK




                                                                foto: Matjaž Očko

Ste pomislili na to, da bo morda enkrat v prihodnosti nekdo razmišljal namesto vas?

Že dve sredi lahko spremljamo originalno spletno serijo DUALIZEM, ki je dosegljiva na www.DUALIZEM.com

Ustvarjalci so društvo Tfilm produkcija.
Dogajanje v seriji je postavljeno v ne tako oddaljeno prihodnost, v čas, ko je umetna inteligenca že tako razvita, da ima svojo zavest. Spremljamo življenje Krisa, odgovornega urednika časopisa, ki se je zaradi različnih dvomov in zadržkov uspel ubraniti uporabi tovrstnih aplikacij z lastno zavestjo. Vendar ga njegova partnerka Pia povabi k sodelovanju pri razvoju nadgradnje obstoječih virtualnih osebnih asistentov, kamor so jo povabili kot psihologinjo. Kris priskoči na pomoč Pii in njeni raziskovalni ekipi in postane tudi sam reden uporabnik naprav z lastno zavestjo. Pri tem začne opuščati svoje strahove pred umetnim umom, ki pa sčasoma postanejo resničnost.

                                              foto: Matjaž Očko

Sedeli smo v kino dvorani Metropol, prejšnji mesec, kamor smo se podali vsi firbci, ki nas je zanimalo kaj so ustvarili vsi ti mladi ljudje.
Presenečenje. Prejeli smo čisto nekaj drugega, kot sem sama pričakovala, pred tem. Zelo dobro posneto, izgledalo je vse skupaj zelo profesionalno. Ne samo izgledalo, dejansko je tako.
Ko gledaš se ti niti sanja ne, da so vsi ti ljudje delali for free, za kosilo in za skupen projekt, ki so ga sedaj podarili vsem nam
Serijo je ustvarjalo en kup mladih ljudi, z zanosom in s polno glavo idej, ki so si želele prit na plan.
Vsebina me je pretresla, kljub temu, da sem sama totalno resna uporabnica aplikacij, mobilnih telefonov, družabnih omrežij. Kljub vsemu temu navdušenju me je uporaba virtualnih osebnih asistentov kar malo prestrašila.

Dokaj realna zadeva, ki nas vse skupaj čaka v prihodnosti.....pa smo pripravljeni na to, da praktično nekdo drug odloča namesto nas?

Po vsej tej predstavitvi, smo čvekali v predverju. Eni bolj, drugi manj...vsi pa na videz nekako med sabo poznani.

                                                                 foto: Matjaž Očko

Od prvega trenutka me je v trebuhu črvičilo dejstvo, da glavni igralec ni znanec iz velikega platna temveč od nekod drugod. Ko sva se po projekcijo srečala in si podala roko je takoj zrecitiral: bela kava brez smetane in čokoladni rogljiček. O bog, se dolgo nisva videla, sem takoj pomislila.
Njegova želja, da mu uspe, se kaže, kot uresničena tudi v predstavi Dekliščina, Špas teatra iz Mengša....čestitke Joži še enkrat in upam, da te kmalu ujamem tudi tam.

Pa hvala Danijeli Rodič za povabilo. Prav ponosna sem, da iz kroga mojih prijateljev izhaja tudi vizažistka spletne serije Dualizem.


foto: Matjaž Očko
V sredo sem na fb strani TaFajnaUrška, vse vas pozvala k nagradni igri. Laura, ena od scenaristk spletne serije Dualizem, se je oglasila pri meni in mi prinesla luštne "šalce za jutranji kofe", kot jim sama pravim, dve podarjam Vam.
In še potek žrebanja..............



                                         skodelica za jutranji kofe spletne serije Dualizem

                                                              žrebam...........


                                                       izžrebanki Facebook nagradne igre


Hvala vsem za branje in za sodelovanje, čestike Mojci in Ani.


                                                                                            Se beremo, Urška












Komentarji