Z NASLONJENO GLAVO NA SVOJO ROKO...SEM GA GLEDALA .. IZ DRUGEGA KONCA LOKALA ... SVA SI ZRLA NARAVNOST V OČI (VELENTAJNS)



Zadnjič sem sedela v enem lokalu. Tko, mela sem malo fraj, vmes med parimi obveznostmi,  ter sem se usedla, naročila kavo in opazovala ljudi. Imela sem zraven beležko, pa nekaj sem si zapisovala, če ne pozabm...nism pa nek novodobni tip, ki bi si vse beležila na telefon, čeprav sem ves čas na telefonu. Sem pa uvedla, da si dost reči posnamem, kot včasih z diktafon varianto, na kaseto. Se spomnim, ko sem pred toliko in toliko in toliko leti gledala serijo Felicity, kjer je ona počela to enako, blazno je blo modern.

Da se vrnem k moji kavi, tisti sladki, za pocartlat...z irish okusom, ki naj bi imel žmah celo po whiskyu.
Sem gledala pri sosednji mizi kako je tip držal za roko pužo in jo gledal naravnost v oči. Romantično morm reč, čeprav, da se z mano gre kdo take scene, bruhnem v smeh...on, ko se ne morš ustavit in ko se režiš kot krava, kot pove moj prjatu.

Jutri bo spet Valentinovo. Vsako leto si rečem, da bom pa naslednje leto za ta dan res mela enga hudga tipa, ki me bo cel dan fural na okrog...od zajtrka do večerje..pa spet do naslednjega zajtrka.
Namesto tega sem lani po par letih ugotovila spet, kak je lahk Valentinovo kul dan. Ko nimaš ob sebi tipa, ki mu ta dan...kot vsi ostali ne pomeni nič. Ker po njegovih teorijah je to sama komercialna norišnica in on že ni tip, ki bi na ta dan kazal naklonjenost do mene (pozabil jo je tudi ker drug dan). No, v njegovem stilu ni bilo kupovanje rož, čokolad, izkazovanje pozornosti...ker po njegovih besedah, bi se lahko preveč razvadla in bi to moral počet potem vse življenje, sem mu olajšala vso zadevo in ga pustila. Letos praznujem Valentinovo sama, ni moreče, itak vsi skačejo okoli mene že dneve prej, da slučajno ne bi zapadla v depresijo in da komu ne bi kasneje razlagala, da je ob prazniku, ki je dan za vse, ki se imamo radi. No, da ne bi komu poudarjala skozi leto, da je pozabil name.

Pa sva zadnjič po kinu s prijateljico zavili še do lokala in si privoščili vsaka deci. Nočni lokal, nočno življenje. Punca pri sosednji mizi je flirtala s pebom iz sosednje. Nina je poslušala glasbo, se pogovarjala z DJem, jaz pa sem zazehala, da se je pri meni ustavila puža, ki je stregla pijačo.
Z roko sem se naslonila na mizo in opazovala ljudi okoli sebe....par let nazaj sem še plesala po plesišču...zdaj, če je že treba zgolj z ritjo zamigam v levo in v desno.

Gledala sem ga, on pa je gledal mene. Od daleč, stal je za nekakšnim pultom, da ne izdam preveč. V mislih sem že imela njegove roke okoli vratu in gledala sva se naravnost v oči......nisem se smejala....začelo me je zvijati po trebuhu in s prjatlco sva šle domov....me je pogledala, že ko sva sedeli v avtu. Greva nazaj, me je vprašala. Ne, sem rekla in skočla v posteljo. Sama.
                                                                                Naj bo zaljubljeno...tako ali drugače, želim vsem
                                                                                                                Urška







Komentarji