OB OSMEM MARCU



Stalnica so rož'ce. Včasih nageljne, so danes izpodrinile v večini vrtnice. Cvet ženi, podarjena malenkost prijateljici, znanki, sodelavki.

Sprehodila sem se po Celju in ujela izvirne, tople, srčne pozornosti ob prazniku.




Koko, se spomnim Mačkorja Diorja, ki me je začaral že z imenom trgovince. Priznam, nisem nikoli pomislila, da prodajajo znotraj mačjo hrano, ampak me je ob prisrčnem imenu nekaj prešinilo o prestižnosti vsebine, ki jo znotraj prodajalne ponujajo. Koko je cute. Koko je super. Koko je luštn ime. Koko so super sosedje s sosednje ulice.

Zmeraj zapalim na njihove piškote (ki moram povedat, da so čisto domače izdelave in so temu primerno okusni) zmagajo napisi, ki pritegnejo mimoidoče ali načrtno usmerjene ljudi v njihovo prodajalno. Top zadeva. Luštna pozornost. Zadevšna, ki si jo redkeje privoščiš sam. Večina nas ima željo, da nam nekdo podari ljubezen. Prikrito ... s piškoti razkrito skrivnost. Ne izuzamem dejstva, da ni mogoče, da stopi človek v trgovino sam in si jih s prijaznim napisom podari sam sebi. Priporočam.


Ne morem mimo. Res ne. Mogoče pristransko, a tako zelo prijetno. Tu je moj drugi naslov, tu je moj drugi domek, kot sem nekoč pravila vikendu, v katerem smo v prostem času dopustovali. Na Stanetovi 1, je zdaj moj drugi domek, moj naslov, kamor dobivam tudi pošto, ko me ni doma.

Večeri so kul. Luštno preživeti v dvoje, ob hrani in z mehurčki, ki jih najdemo v pecljatem kozarcu. Božanske so. Za napotke ti povem, da smo na Stanetovi 1, tu najdemo Kobalove domače penine. Odpri vrata Domače štacune in jo odnesi s seboj domov.
Nina Brglez iz Unicorn art & design pravi, da je kolekcija s fotke navdih pomladi. Čeprav sneg ne neha in ne neha padat, se vsi zavedamo, da tej belini sledijo barve pomladi. Les je vonjala, ljubezen na pogled, a ni štela na kateri. Sedi dneve in prihaja v nočeh za šivalni stroj. Zacopam se v vsako njeno novo kolekcijo in vesela sem, ker ji vedno bolj uspeva. Nasmeji se mi, ko v poplavi tašk, ljudje prepoznajo njeno.
 


Letos se s težkim srcem odpovem rož'cam. Na ramo, za hrbet si z veseljem poveznem darilo, lahko namenjeno tudi sami sebi. =)
 
 


Ahhhhhh … naši četrtki pri JB Dance so nori. Smo norke, ki vztrajamo na urah in skupaj nam uspeva korake spravit v neko gledljivo celoto. Čeprav je les, ki sem ga omenjala zgoraj ... podoben naši drži ... se vse skupaj počasi sprošča. Jernej je faca, mam na sumu, da smo vse priletele k njemu, ko je do nas stopil direkt iz televizijskih ekranov. Ne vem, koliko spremljate, a spet se začenjajo Zvezde plešejo, kjer smo se lani vse zacopale v Urško in Jerneja. Letos navijamo za Stareta ... zgolj, da veste.

Skratka ... pleše se naokoli po Sloveniji ... sem seznanjena za Celje, kamor ob četrtkih zaidemo. Z boni, ki jih dobiš pri Jerneju lahko plešeš sama, v družbi, v paru al pa čist privat ... čist individualno pri Jerneju.

Za vse info na 041/604-881 ali dance@jernejbrenholc.com, lahko pa ga poiščete tudi na Facebooku.

Hodim k njim, priznam včasih zgolj zato, da pomaham frendici s katero sva se skupaj podili že v mali šoli. Nimam pojma, če to med vrtčevsko in med šolsko obdobje še obstaja. Takrat so nas, preden smo zakorakali v šolo, poslali še v malo šolo. Zdaj je to verjetno prvi razred devetletke. Verjetno bolj zaresno, kot smo se imeli v mali šoli mi.


Skratka ... o njih sem pisala že ob otvoritvi. Pa vseeno toliko luštnih, kvalitetnih zadevc iz srebra, s katerimi se rade olepšamo ženske, najdete pri njih v Charm Silver, v pritličju celjskega Planet Tuša.

Nova roba je, založeni so. Tudi za prihajajoč moški dan v soboto. Ko bomo mučenike obdarile me.

Prazniki so lepe priložnosti za izkazovanje naklonjenosti nam ljubim, a me vsakodnevno prešine misel, da je pozornost še lepša, če pocartljamo nam ljube s pozornostmi zgolj tako, na čisto običen delovni dan.

Mejmo se radi, najlepše darilo, ki ga lahko vsak dan podarimo sebi in drugim.

Urška



Komentarji