ZVEZDE PLEŠEJO (DRUGA SEZONA)


 
 
Ekola, pa mam nedeljske večere zapečatene za bit doma. Je štartala druga sezona Zvezde plešejo. Čeprav ni bila zmagovalka, je večino zacoprala lani Urška, s svojo simpatičnostjo.
Ne bom secirala posameznikov, ker nisem neka plesna kritičarka, temveč zgolj gledalka showa teh nedeljskih večerov.
Na dušo so mi pihnili z gospodično, kateri je pred leti umrl mož in v tistem krhkem telesu sije želja po življenju in plesu.
Fantastična mi je bila Natalija Bratkovič s svojim soplesalcem, ki jo je vrtel po zraku in po parketu.
Gašper Rifelj je približek plesalcu vsaj po videzu, mi pa vsi stiskamo pesti za Saša Stareta, da obdržimo smejalne nedeljske urice. Top.
Werner pleše enako svoji publiki na koncertu, gledanost bo s svojo pojavo še povečal, sigurno.
Upam, da naslednjič pride nazaj Tara in da zamenja Perotovega sovoditelja.
Carska je gospa Ivica z Matejem, ki ga bo uštimala po svoje. Za Uroša Bitenca navija moja prjatlca Nina, zato nam je všeč vsem.
=)
Gorka je igralka in pač že službeno zna. Dejan me ni prepričal, ker imam raje tihe vode, ki kasneje derejo bregove. Verjetno botruje temu, da Poskončni muzikantje niso moji fejvori band.
Rok Kunaver je kul. Itak pa se bo vse skupaj spreminjalo iz showa v show ... poanta je, da je zanimivo in gledljivo.
Verjetno bi bolj not padla, če bi tekmovali v kakšnih show, jazz, street dance, hip hop  formacijah. Pa bi poleg Mihe bil zraven še kak Škrube, Tanaka in pa Nika Kljun.
Skratka glejmo, pa bo.
Luštn show je. Sem vesela za Niko Urbas, ki se je ponovno vsedla na PopTVjev stol in priletela k nam iz Londona. Andrej je top, Katarina večna zvezda, Lado pa je pač vredu, da je tle.
V nedeljo glejmo, kdo prvi leti ven ... Rebeka? Mam pa tak občutek, da Natalije neki ne marajo ... tko kt lani niso ravno bli naklonjeni Maji.
Fajn se mejte,
Urška



Komentarji