ZVEZDE PLEŠEJO (DRUGA SEZONA/DRUGA ODDAJA)




Nisem imela namena komentirat, kaj šele podvajat komentarjev. Pa vendar, da ne ostane zgolj kot objava na fb strani TaFajneUrške objavim še tokrat v blogu. Niste gledali nedeljske oddaje?

Se splača. Če smo pametni in razglabljamo iz domačega naslonjača kako je treba levo nogo dvignit više, je dobro, če kdaj stopimo na parket. Niti ne rabimo kamer, da bi se nam kaj zataknilo.

Svaka čast plesalcem, ki pripravijo svoje soplesalce-tekmovalce, do tega, da točko iz tedna v teden izpeljejo zavidljivo in očem privlačno.

Svaka čast. Čeprav je pomembno sodelovanje, užitek, ki ga iz tedna v teden doživljajo plesalci in ki nam ga podarjajo gledalcem, je tu boj za naziv, ki bo ob koncu sezone okronal zmagovalca.

Torej, imate svojega favorita?

Moj je Rok Kunaver, čeprav čakam zdaj nedeljske večere, da se nasmejim stand up komiku Sašu Staretu in da občudujem plezalko Natalijo Gros, ki je očitno edina med plezalkami, rojena za ples. Nora je. Sigurno bo zmagala. Talent, milina, eleganca, natreniranost, koncentracija, užitek, drža, premikanje po parketu ... Natalija je top in njena srčnost, človečnost, iskrenost.

No, če ne zmaga bo kuhna. Tak talent in taka borka, ni šanse, da ne bi zdržala do konca.

Ekola ... gremo secirat ...

Rok Kunaver ... čeprav pravim, da je igralcem valda lažje kot ostalim. Z urami plesa na faksu so bliže vsaj občutku, ki jih doživljajo plesalci. Rok je dober. Men je blazno všeč ... kot v drami tud na parketu. Ma hudo fajn plesalko in strogo trenerko. Pr nas so vsi buuuuuuuu na oceno za Roka in Martino. Simpatičen, natreniran nastop ... luškano ... še enaka doza sproščenosti, pa bosta zlata zmagovalca ...

Naj bodo strogi. Mam občutek, da to rabi, da ga ne spodnese.

Rok in Gorka ... Krasen slowfox. Igralci znajo. Lepa koreografija in taka romantish izvedba. Luškano. Zelo. Gorka je fajn. Zelo. Zaplesala sta na men ful lep komad ... Love me now. Mjaw.

Ivica in Matej ... Tooooooooop ... spominjata me na lanskoletna Jerneja in Urško. Luškana, zabavna ... Matej fucking ubijalsko pleše, Ivica pa simpa za popizdit. Začnem poslušat Primorske fante ... prisežem. Super sta obaaa! Ploskam Ivici in njeni kondiciji ter sproščenosti. Za popizdit luštkan.

Uroš Bitenc ... tko šlank pajek, z dolgimi rokami in nogami. Po moje manekenski tip ... ampak tko prisrčen pri svojem veselem poskakovanju ... bl mi je všeč pr kakem dunajcu. Me spominja na takšnega uglajenega gospoda, s kavalirskimi manirami. Vsi so top ... ne grem na parket ... ni šans. Ploskam.

Sanja Modrič je kjut bitje, k v prvo pokaže kaj čuti ... ful lepa. Dobra sta bla dans, hudo dobra. Taka moderna show varijanta. Ful všečna, oba z Miho, elegantna, krasna, sexy, profesionalna, zraven pa še zabavna. Kera kontrola gibov ... noro dobr.

Natalija Bratkovič mi je bila zadnjič zelo, zelo, zelo všeč, ko jo je njen soplesalec vrtel po zraku, sta zgledala blazno elegantno, pravljično in gledljivo. Torej standard top. Opa. Top cha cha ... fajn koreografija, pa ful dober izkoriščena gibljivost Natalije ... ful, ful dober ...

V Gašperjevo salso smo se zacopal vsi zadnjič ... Jebemo, argentinski tango je tko močan, eleganten, strasten ples. Pa top start s klavirjem ... v nulo. Lepa drža, krasno premikanje, tak look plesalca ma Gašper, valda. Lepo.

Rebeka pa valček ... je pa iskrena. Shit no, zanč ni bla moja no.1, pa vseen aplavz za nastop. Angleški valček je bil kul in pasal ji je velik bl kot prejšnjič jive. Obleko je mela top ... pa plesalca tud. Ubijalski komad ... Natural woman. Lovam. Najbl me je prepričal, ker ni bla narjena ... to je to ...

Mi pa nažira živce, da njen posnetek, ko razlaga, da je dec ... sučejo, na kater kol kanal na radiu prestaviš.

Vsi vemo, kaj je hotla povedat, ni to zdaj novica, ki bi po pomembnosti sodila v vsakodnevno oglaševanje na radijske postaje.

Simpa Werner, ki je bil zadnjič prepričan, da je Ricky Martin ... lol ... Bravo za Gordano. Drugače pa blazno bravo za Wernerja, a js sm se narežala zraven. To je itak point po moje teh plesov in oddaje. Mi smo ga navajeni pač u uni Ne gane me varianti. Mam pa filing, da je ful užival ... aplavzič.

Na celjskem je blazno popularen. Mi je bil všeč bolj kot zadnjič. Dejanov pač luštn hip hop clip ... normalno ... umetnost je plesat, da zgleda u izi ... vse bo ... Hi5.

Sašo Stare je bil lahkoten. Luštn ples ... ni šel čez sebe in prav pasalo mu je. S plesalko sta bla šikana ... in prav nedeljsko je blo ... pa luštn stylig. Vse skup je pasal. Bravo Saško 😎

Natalija Gros ... To je To.


Natalija Bratkovič je s svojim mladim soplesalcem odletela. Za moje pojme si ni zaslužila še odhoda. Škoda.

Že zadnjič sem omenila, da se vidi, da nekomu ni simpatična. Me pa kdo drug ni prepričal, a je prepričal širšo množico gledalstva.

Vsak teden bo nekdo odšel ven in ne bomo jokali, smo rekl. Želim vsakemu, da izkoristi ponujen teden, dva, tri ... ki mu je dan v omenjenem showu. Fajn prilika za prepoznavnost in za kupe pisem oboževalcev.

Še kdo sploh to počne? Ali je višek naklonjenosti umazano sporočilo preko zasebnega sporočila Facebook portala.




Se beremo v torek ... en ekstra konec tedna vsem.




Urška

Komentarji