ZVEZDE PLEŠEJO / FILMSKI TEDEN

 
                                                                              fotka vzeta iz 24ur.com
 
Fajn oddaja, super teden. Filmski teden. Nekaj zame, ko rada molim betico v filme vseh sort.
Gorka in Andrej. Huda izvedba charlestona iz uspešnice, ki je skorajda fasala lanskega Oskarja za najboljši film. Muzikal hit, kjer je s kipcem odšla domov Emma Stone. Naši zvezdi sta navdušili bolj kot Ryan in njegova Emma, plesno sigurno.
Sašo Stare. Don Corleone. Boter. Klasika. Uffff. Noro. Film Boter je iz leta 1972. Britanska revija Magazine ga je razglasila za najboljši film vseh časov. Saša so fajn zrihtali. Vidi se mu, da zadevo jemlje zmeraj bolj resno. Poleg tega, da je show maker, se mu gre tudi, da zadeva, ki mu je zadana dobro izgleda. Čeprav smo ga bolj vajeni kot nasmejanega, je kot Boter zgledal fantastično. Ples, primeren sceni, muziki iz filma. Lep angleški valček sta s Tadejo zaplesala. Saša je luštno gledat tud v tej vlogi, ko te ne nasmeji. Na parketu ga paše gledat zelo.
West Side Story. Zgodba z zahodne strani je eden najboljših muzikalov vseh časov. Mislim, da je film fasal enih deset Oskarjev. Enega gor ali dol, v vsakem primeru ogromno. Rebekin odnos do njenega plesalca me je spomnil na moj odnos do kakšnega mojega prijatelja. Bogi revež. =) A kemija ... tudi ta pri prijateljstvu pali. Rebeka je Rebeka. Temperament, njen uživaški nastop. Lep passo doble. Rebeka ni rada elegantna, čeprav bi bla še bl šikana. Rada pleše, uživa v nastopanju ... to šteje. Čez ves komad, sem bila prepričana, da si v glasbeni podlagi poje sama. Neustrašna, izrazita, dominanca. Današnji paso doble, ples zanjo.
Werner je bil kul lovec na duhove iz filma Ghostbusters. Že ono zarad visoke postave, mi je že ob najavi plesa, pasal k tangu. Kul parodija, tudi kar se tiče tanga. Mene bi sicer bolj prepričal v črni obleki, za pasom z rdečim trakom, ob sexy argentinski melodiji. Lušten, humoren nastop, ki je prekril kakšno neujemanje nog in plesnega parketa.
Sanja je bila luštna Pepelka. Eleganten dunajski valček. Romantiš zadeva. Ena najbl čustvenih Disneyevih risank. Nežna, čutna glasba in Sanja, ki je upodobila Pepelko. Lepo se je med plesom prepustila plesalcu, to zna kdaj za koga bit tud težko. Uživala je. Sanja in Miha sta bila lepa. Zelo.
Rok in Martina … kak sta bla luštkana. The Best. Austin Powers in njun jive, je bil top. Čeprav, če si igralec, je pač to tvoj podij, oder tvoj dom, a Rok je zmeri dober, v vsaki vlogi je pravi norc. Kot Austin je bil zakon, tak, čist ta prav. Če gre domov, neham gledat. Ziher.
Ko sem slišala, da sta Natalija in Miha dobila film Vonj po ženski se je zaslišal vrisk. Top. Omg. Verjetno smo vsi pred TV ekrani vedeli, da bo perform top in bil je seveda, točno takšen. Česa bolj strastnega pa ne. Ne od te scene iz tega krasnega filma. Argentinski tango in moj najljubši komad iz najljubšega filma ever. Nora sta bila. Najboljša. Sem sigurna, da je Natalija na skrivaj med pavzami pri plezanju namesto kakšne malice zaužila ples. Talent. Favorita moja. You tango on, je povedal Pacino. Ufffff. Love.
Film Pulp Fiction je hud. Gašper in Maja pa sta bila šikana. Zelo. Gašperja noge ubogajo v nulo. Lep odnos in krasen jive nastop. Njegovi kiki so hudi za znort. Kot plesalca sta top.
Ivica in Matej. New York, New York in Liza Minnelli. Film izpred let pred mojim rojstvom in moja priljubljena Liza. Liza je ena, Ivica pa se je prelevila v divo. Film, ki vem, da traja nekaj manj kot tri urce in komad, ki bi ga lahko poslušala dneve in dneve.
Vojna zvezd, najbolj misteriozna zadeva, ki je nikoli nisem gledala. Škoda, vem. Jagoda je bila cute. Njemu, Dejanu je pasala šminka. Luštno zaplesan tango in v znanstveno fantastično sfero prijetno popeljani koraki.
Ilka Štuhec nam je zaprla usta. Luštno dekle. Nenaduvana profesionalka, očitno pri vsem, česar se loti. Navdušena sem. Njen nastop oziroma njun je bil za »gate trgat« Noro ju je blo gledat. Poslastica za zaključek oddaje.
Lado, hud reklc.
Priznam, da bom malo manj raje naslednjič gledala oddajo. Sašo nasvidenje kje drugje.

Lep dan,
Urška



Komentarji