ZVEZDE PLEŠEJO / LJUBEZENSKI TEDEN


                                                                Foto: facebook stran Zvezde plešejo

 Ples je kot kava. Ogromno lepih reči se posledično dogodi in prične s povabilom, na ples ali na kavo. Ljubezenski teden. Ples ljubezni. Ples čustev. Ples strasti. Ples srca.
Rumba. Občudujem vse, ki uživajo v plesu in rumbo zaplešejo tako dobro, da je gledljiva še za okolico. OK, verjetno že zadeneš s tem, da jo skupaj s plesalcem čutiš in jo zaplešeš za vaju in te briga za okolico. Potem prevzameš sebe in še ostale, verjetno kot v vsakdanjem lajfu, ko stopiš iz udobnosti domačega okolja direkt na ulico, kjer te že govorim zase, pred vhodnimi vrati na klopci pričaka soseda, ki takoj oceni tvoje fizično in mentalno stanje.

 
Sanja in Miha
Skratka, rumba. Najlepši ljubezenski ples ever. Sanja je luštno in dobro odplesala. Mogoče razmišljam narobe in sem kiksnila pri opazovanju, a vem, da meni preveč razmišljanja škodi. In je lepše, če nam rata, kdaj prepustit zadeve trenutku in steče še lepše. Bilo je lepo, a bo Sanja v naslednji oddaji sigurno še lepša. Rumbica. Brez besed.

 Natalija in Miha
Več pa ni. Ona je rojena za ples, kot vsakič napišem. Simpatično bitje, taka puža, da bi šel do nje in jo objel ter se ji zahvalil, da obstaja. Polepšata nedeljske večere. Njena osebnost pa podarja upanje vsem, ki vsakodnevno obupavajo nad vsem.

 Dejan in Jagoda

Ubijalski komad Adele, Someone like you. Lep slow fox. Dejan se skozi oddaje umirja in se trudi doseči point, ki ga nosi oddaja. Zabava, lepota, kvaliteta plesa ali premika po parketu, sožitje dveh in karizma, s katero »ubiješ« ostre poglede sodnikov. Zmeraj bolj mu ratuje. Danes sta bila z Jagodo krasna, čeprav je zedaj že znano, da sta se od nas, tokrat poslovila ravno onadva. Poklon, aplavz in iskrena hvala.

 Rebeka in Tomaž
Kupila sta me že s komadom, na katerega sta tokrat zaplesala. My first, my last, my everything. Rebekina obleka, vijola, ki je prejšnji teden obsedla mene. Po tistem, ko sem komajda našla kos, ki je zadostoval za dress code obiskovalcev modne revije, sem postala obsedena z vijolo, kar zagledam, je moje. Rebeka je bila tokrat luštna plesalka. Zmeraj bolj deluje pomirjeno, lepo, ženstveno. Krasna je bila danes. Super.

 Gašper in Maja
Rumba. Hudo čutna rumba. Gašper že, ko samo stoji deluje, kot pravi plesalec. Današnja rumba mu je pasala, ful in pasala mu je prav Maja, zraven. Brezveze, da zabluzim. Lepa rumba, lepa oba.

 Ivica in Matej
Dunajc. Zgolj lep ples, če odmislimo Ivičino zgodbo. Oziroma čas, preden smo vedeli kaj bo sledilo in čas, ko smo vedeli zgolj to, da bosta plesala dunajski valček. Res redko se jočem, če izvzamem trenutke, ko v kakšnem filmu trpi kakšna žival ali, bog ne daj, da ujamem kakšen takšen moment v realnosti. No, danes so se mi ulile solze, ko je Ivica delila z nami doživetje o ljubezni svojega življenja. Sm vedela, da obstaja kljub tragičnem koncu. Sem vesela, da tu in tam ujamem take resnične zgodbe, ker me potem pomiri, da delam prav, ker se ne zadovoljim z manj. Al je al pa ni. Al je tisto, če začneš razmišljat, je boljše, da greš ali odplešeš proč. Če je, plešeš, jočeš, se smejiš, vpiješ skupaj dalje. Omg, jokala sem ob njenih besedah. Jokala, od žalostnega in od lepega in potem me je njun valček zadel kot pest tablet, čeprav jih toliko naenkrat še nikoli nisem pojedla. Krasna, bila sta čudovita.

 Gorka in Andrej
Že ne glede na zgolj omembo o vneti mišici sem vedela, da bo Gorka razturala tudi z nenormalno bolečino. Ljudje umirajo na odrih, igralce rešujejo vpričo občinstva, pa oni prej niti ne pomislijo, da bi skenslali predstave in pol Gorka ne bi zaplesala, ah dajte no. Njun argentinski tango: nor, eleganten, odrezav, gibčen. Norca sta, v pozitivnem smislu. Gorko pa je adrenalin zaradi bolečine pognal tja, kjer je še boljša. Upam le, da je bila zadosti zadeta od tablet, da je ni preveč bolelo. Hudo dober in sexy tango.

 

To je za danes. Plešte kej, pa mejte se fino

Urška

 

 

Komentarji