ZVEZDE PLEŠEJO / PETA ODDAJA

                                                                     foto vzeta s portala govori.se


Preden kaj konkretno pričnem o tokratni oddaji zgolj tko na začetku. =) Oddaja je zabavni program in ne mesarsko klanje, kot lovim po družbenih omrežjih. Werner ni nobeno tele, ki ga je pred zakolom treba lovit naokoli. Res mi je hudo, da smo tokrat pomahali Roku, ki je mimogrede, bil med mojimi favoriti, a jebat ga … show je show. Roko na srce, kolikokrat smo poklicali zanj in glasovali, da v showu tudi ostane.


Sem v nedeljo zvečer priletela domov, zaprla vrata za sabo in pustila laufarijo za sončnimi žarki zunaj. Mami vprašam, kako je šlo na začetku, v tistem delu, ki sem ga izpustila. Rekla je, da so Wernerja hvalili, potem pa jima dali z Gordano tako zelo slabe ocene. Verjamem, rečem. On ne rabi dobrih ocen, on ma folk, ki ga gleda, morda so slabše ocene še večja vzpodbuda, ki bodo razkurile goreče Wernerjeve oboževalke, jim dale zagon, da se bodo postavile za svojega oboževanega in mu s klici podarile vstopnico za naprej.


Jive, Sanja in Miha

Luštno in sproščeno. Taka trendi jive kombinacija. Punčkasto, barvito. Sanja je ugotovila, da ji poskakovanje paše, mi pa, da zraven odlično izgleda. Luštno, mladostno u izi, igrivo. Spomladansko. Fajn. Pastelni toni obleke in scene. Start v tople, sladoledne dni.


Rok in Martina

Tak stylish par. Huda energija na odru in med njima. Fajn. Zelo fajn. Romantika za popizdit. Tole ne more bit zaigrano in nimam pojma tudi, zakaj bi bilo. Kljub temu da je Rok ubijalski igralec, je po moje tole tudi ubijalsko iskreno. Ful nice. Elegantna oba. Huda muzika. Skozi nastop imam tak filing, kot da v dežju pritečem do lokala sredi angleškega podeželja, mi on odpre vrata, ko stopiva do mize, mi odmakne stol in jaz se usedem. Postrežejo nama čaj. Zunaj še kar dežuje. Rok in Martina. Lepa. Zelo.



Krasna Katarina danes in danes še posebej sexy Mr. Škufca. Lado je bil ravno pri frizerju, se mi zdi. Pobalinski look. Mladostno.

Fucking huda Tara. Hudo dober stil ravno danes. Ob fajn Polesu, nosilnem stebru med plesom zvezd.



Ivica in Matej

Ivica in tango. Ko rožica. Dobra. Zraven Mateja po moje že avtomatsko tud sam izgledaš hudo, glede na to, kako z njim v kombinaciji, pričneš noro plesat. Abba, Ivica in Matej pa elegantno, bleščeče. Sama bi se zapletla z nogami med to koreografijo, sigurno. Njej je uspelo. Top lift. Oba. Bleščeče in všečno.

Krasna, lepa Nika. Super.

Orkester je hud. Vajs za bobni. Se ga spomnim še iz let, ko je še bil pri Kantorjih (band, ki je pel Ljubezen iz šolskih dni), ko smo laufale za njimi po koncertih. Po moje je to, to. Iskreno upam, da nisem falila.



Gašper in Maja

Gašper Rifelj je šikan poba, ki je podoben fantu iz Španije, ki ga je na izmenjavi v Turčiji spoznala moja frendica. =) Quickstep. Gašper ma lepo držo, bolj držo plesalca, kot kakšnega razigranega kavboja. Ves styling s sceno vred me je spominjal na en film posnet po romanu Nicholasa Sparksa, kjer je kavboja igral sin Clint Eastwooda.



Dejan in Jagoda

Rumba je tako strasten, s čustvi nabit ubijalski ples. Najbolj sexy zadeva na plesnem parketu zame. Dejan in Jagoda sta lepo in korektno odplesala. Lepa, romantična pravljica. Zame bi sekalo, če bi špricalo naokoli od čustev, od strasti, od odsekanih gibov in od občutka, da plesalca nikakor zaradi privlačnosti ne moreta it narazen. Moja predstava o rumbi je bolj na hard strasten ples. Zapeljevanje kar na parketu, v izrazitejši, bolj opazni varianti, kot pri kakšni drugi koreografiji za drugo zvrst nastopa.



Natalija in Miha

Natalija mi je všeč, že preden začne plesat. Samba je ubijalska. Ples, ki se ga ustrašiš že, ko samo zaslišiš zanj. Po moje je tako na hard ta samba, da jo je težko odplesat, kaj šele zraven zgledat, da ob njen uživaš. Ta Natalija je sigurno vsa leta na skrivaj trenirala ples in zdaj prisilila ustvarjalce oddaje, da so jo vzeli v oddajo pod krinko, da ne zna plesat nič =) Miha in Natalija, poleg Roka in Martine moja letošnja favorita.



Andrej Zlodej in Gorka Berden

Prejšnji teden sta bila z La La Land krasna, čudovita, filmska in hudo hudo hudo dobra. Cha cha cha. Lepa, lepa, lepa, najboljša. Gorka je top. Tokrat je prekosila vse, sigurno. Ubijalsko premikanje nog, hudo dober cha cha cha. Ubijalska oba. Norca. Top. Gorka je bila tudi danes hudo dobra plesalka. Da ti Škufca reče »U are on fire«, noro. Lepo je, ker je tako zelo nenarejeno skromna.



Rebeka in dunajc in Tomaž

Navkljub njenim besedam o drži in o njenem očetu, ki naj bi jo opozarjal, da naj ne bo puklasta, a naj ne bi zaleglo, se mi vseeno zdi, da ji je dunajski valček pasal bolj kot kakšen jive, pri katerem je potrebno pazit na to, da koraki niso predolgi in da vse skupaj ne izpada preveč havdrasto ali podobno lipicancu, ki koraka, zanj sigurno elegantno, v krogu. Lepo, mogoče zgolj malo bolj nežno bi tudi pri tokratnem plesu, šlo. Sta bla čutna zelo. Plosk za nastop.


Werner in Gordana

Torej, kot sem rekla na začetku. Wernerja nisem od začetka ujela, me je pa mami zbombardirala z informacijo, da so ga ful hvalili, kasneje pa mu prisodili slabe ocene. Sem ujela v posnetku njun nastop. Lep slowfox, na krasno podlago fantastičnega Michael Bubbleja. Moj favorit … song Feeling good. Mravljinčki. Werči in Gordana pa uživata. Šla sta dalje in sta favorita. Pa kaj, če cela Slovenija glasuje zanju, me ne čudi …, zakaj bi letel vn, če s temi glasovi polni tudi svoje dvorane. Carsko … svaka mu čast. Zdaj drugače gledam nanj, kot sem pred oddajo. Sigurno. Je pa prijeten in zdi se mi srčen človek, kot je v oddaji in v vseh njegovih FB postih prikazan njegov spoštljiv odnos do občinstva. Se mi vseeno zdi, da ne, a če se opremo na glasovanje ... zna zmagat tudi na koncu.




Se beremo in plešemo, lepo se imejte

Urška



Komentarji