NUDE / SRCE SO MI ZLOMILI ŽE ZDAVNAJ, ZDAJ LAHKO V MIRU UŽIVAM

 

 
TOREK, LJUBLJANA, CANKARJEV DOM, LINHARTOVA DVORANA, NUDE, 25 LET, SKUPINA MOJE MLADOSTI, MOJA LJUBEZEN OD NEKDAJ. Zadnjič sva s frendico čvekali ob popoldanski kavi. Kdaj je ljubezen nastala. Nimam pojma, spomnim se samo, da je bilo pri nas v tistem času že jasno, kdo je ta glavni frajer. Potem malo kasneje se ga spomnim, ko je hodil po Celju naokoli v tistem dolgem, črnem usnjenem plašču, z njo pod roko. Jebemo, pizdile smo in tko potihoma ustvarjale v mislih atentat nadnjo, ker nam je sunala našega Boštjana. Tko iskreno bla sem sama v tem, frendice so me zgolj skušale spraviti k pameti, kaj vidim na tem tipu, ki me nikoli ni niti ošvrknil s pogledom. Z atentatom na omenjeno blond takrat še gospodično, ni bilo kakopak nič, vsi smo preživeli, naše poti pa so se vedno na nek način križale in še zdaj sem jim hvaležna, da so ti Nude koncerti dogodek, ki nam ne pusti se na nek način razidit.
 
Takrat seveda v najstniških letih si nisem predstavljala, da bodo obdržali tako lepo vlogo v mojem življenju. Recimo, v mojem avtu ne menjam CDja nikoli, razen, ko oni izdajo novega.
Z leti vem, da so se že navadili, da nisem na nekih tabletah in da po navadi iz prve vrste skačem in vpijem, dokler igrajo, da sem taka, ker sem, tudi še zdaj, petindvajset let kasneje.
Mogoče malce smešna objava, ker je verjetno kdo pričakoval, da bom govorila o glasbi. Saj je glasba, so spomini in so oni.
Najlepši komad ever Povej mi zakaj, se prav spomnim, ko so sedeli nasproti našega Metropola in jo igrali. Kaj so posneli takrat, mi je šlo iz glave. Pepelka je bila na obisku vsak dan in na balon so nas dajali, vsaj v pesmi, vse po vrsti non stop =)
Nude so fantje, ki jih imam res iz srca rada.
 
 
Včerajšnji koncert je bil uff. Preplet čustev, jok od prvega komada dalje, trga se ti srce, ko nekako čutiš, kaj na odru doživljajo tudi ostali. Koncert je bil drugačen kot kadarkoli prej. Čeprav komadi čisto isti, jih je naš in njihov življenjski vajb naredil smiselne. Krasen potek skladb, besedilno povezana vsaka pesem v čudovito in srčno ter smiselno celoto. Še na nobenem njihovem koncertu nisem tako zavzeto poslušala besedil, čeprav znam že leta vsa besedila na pamet.
 
Orkester je naredil svoje, maestro Matjaž Brežnik dirigira tako spevno, da bi tako lahko gledal samo njega, APZ Tone Tomšič je dodal mravljince, ki so plezali po telesu. Kjut surpirse je bila Nika Zorjan, ki je blazno pasala v družbo naših pebov. Nude in gostje Mi2, pravljica.
Ostajam zaljubljena, verjetno za zmeraj.
Urška

Komentarji