ZVEZDE PLEŠEJO / DEVETA ODDAJA


                                                                    fotka vzeta iz mediaspeed.net
 


To nedeljo sem spet imela po domače, ogled showa Zvezde plešejo z domačega kavča, med pouštri, z Rozo, naslonjeno na noge, sem si privoščila zabaven nedeljski večer.


Andrej in Gorka
Meni zmeraj bolj fantastična Gorka in eden izmed redkih plesov, ki bi me pripeljal morda tudi v ples v paru, bachata. Ta se mi zdi, da prepriča tudi tiste, ki ne marajo plesat, da se v trenutkih morda zaljubljene neprištevnosti v njenih ritmih zasučejo po plesišču. Takoj smo ugotovili, da je hec in da imata namen v tej oddaji zaplesat romantično rumbo. Rumba, zame najbolj sexy ples ever. Ob rumbi pogruntaš, da prava romantika še vedno obstaja. Rumba je pravljica, vsi ostali modernizirani približki, se rumbe ne dotaknejo niti za njen rep. Rumba. To je to. Gorka in Andrej, strašna sta, v najlepšem pomenu te besede. Top nastop. Bomba.


Natalija in Miha
Ob pogledu na napoved njunega tokratnega plesa me je streslo. V sekundi sem se spomnila nastopa iz prejšnjega tedna Andreja in Melinde ter njunega paso dobla v presežkih. S prvim dvigom sta Natalija in Miha povedala, da bo to to. To ni narejena zadeva, to je iskrena pripoved na plesnem parketu. Norišnica. Včeraj bi Natalija zmagala iz prve. Bomba.


Ivica in Matej
OK, Ivica ima najbolj hudo dobrega možnega plesnega učitelja ever. Matej je bomba. Pred leti, sto leti, se spomnim, ko sem še hodila v šolo, smo pri plesnih imeli neko spoznavanje različnih plesnih zvrsti, Matej nas je seznanil z njimi. Norišnica. Vrh. Njun včerajšnji simpatičen nastop. Tak sladoledni pridih. Navihan vibe, ki je naredil točko še privlačnejšo. Po prejšnjem nastopu Ivice je bil tale fantastika. Pasalo ji je. Lahkotnost, prijeten občutek in energija se je čutila. Iskreno, navihano in zelo gledljivo. Njuna charlston točka je bila sproščena in simpatikus zadeva. Prava Ivica je nazaj.


Rebeka in Tomaž
Levinja in lev. Prejšnji teden me je Rebeka osvojila. Brez kamere deluje bolj čutno, srčno, preprosto in prijaznejšo, kot jo prikazuje kamera. Opa miki, ob njunem predstavitvenem filmčku je pisalo tango. Lepo. Toxic in Britney. Vrh. Fajn sta bla, čeprav imam občutek, da bi Rebeka lahko še sama malo bolj verjela, kako zelo je fajn. Da se ne more soplesalcu v celoti prepustit, jo čist štekam. Tango je bil pa lep. Zelo lep.


Gasper in Maja
Angleški valček. Višek lepote, kar se standardnih plesov zame tiče. Zelo lepa. Krasna predanost zadanemu cilju. Ob muziki me je sesulo. Ob njej sta se poročila moja frenda in ni lepšega kot stopat ob Moon River svoji ljubezni naproti. Se pa ob njej spomnim tudi prizora Živine in Carrie v seriji Seks v mestu, kjer je on njej non stop lomil srce. Kar se tiče Gašperja in Maje. Sproščeno, elegantno, lepo, kot da plešeta skupaj že leta.

Ivica je pomahala in se tokrat poslovila. Častno.



Lep teden

Urška






Komentarji