ZVEZDE PLEŠEJO / FINALNA ODDAJA


 
                                                                              FOTKA POP TV - ZVEZDE PLEŠEJO
 
Plesna saga se je v nedeljo po enajstih tednih zaključila. Ta nedelja, ki pride bo posebna zaradi volitev in plesne luknje na večer. Škoda, da je vsega konec, a če bi se vleklo v nedogled, bi vse skupaj izgubilo svoj čar.
Moja favoritka od prve oddaje je bila Natalija: Vmes sem presedlala na Gašperja in Gorko. Res težko izbrat med vsemi, tako dobrimi. Skozi vso oddajo je imel posebno mesto Sašo, najbolj zabaven tim slovenskih odrov tudi takrat, ko ni na odru. Jokala sem, ko sta odplesala, zadnjič, prekmalu, Rok in Martina, z njunim izraznim plesom sta osvojila, v sekundi moje srce.

Nataliji sem privoščila zmago. S takim zanosom, energijo, z biseri v očeh, ne moreš v življenju z ničemer zgrešit. Njena tragična zgodba, ki jo je naredila borko. Vrnitev njenega nasmeha na obraz, okronala ga je lahko zgolj s končno nagrado in ga je. 

Gašper…na koncu sem upala, da zmaga. Srčnost, predanost in nenormalna volja za trening. Garač in simpa poba, ki s tako predanostjo pleše. V finalu bi Gašperja raje videla v kaki seksi rumbi. Slow fox, zelo lep, eleganten, mehak in hkrati čvrst zaključni ples Gašperja in Maje. Krasno, a še zmeraj vztrajam za kako latin varianto.

Natalija … moja favoritka od prvega dne. Sij, ki ji sije z oči, ko stopi na parket, ko vidiš to…veš, da je to to. Da bo samba njen poprav smo verjetno vedli vsi. Odlično, ker sem vedela, da bo dala več kot vse od sebe in bila je še boljša s svojo energijo in novo ognjeno frizuro. Ona ima tisto nekaj za zraven. Tisto, kar se ne da natrenirat….Natalija ima talent za življenje. Finalni popravc je bila Natalijina žurka.
Gorka…dober valček, krasna Gorka s filmski nasmeškom. Delovalo je, da sta se imela oba top. Kot poprej pri Gašperju in Maji, bi tukaj imela raje, da bi ju videla v ediciji kakšnega poskočnega jiva, kjer bi jo Andrej vrgel tik pod strop, ona pa bi elegantno priletela nazaj v njegovo naročje. Krasen walček. Graciozna angleška varianta tega priljubljenega standardnega plesa.

Super finale nekako pričakovan. Gašper in Natalija s svojima soplesalcema. Odločila sem se, da na koncu navijam za Gašperja. Obožujem garače in v njem nisem niti v eni oddaji začutila kančka vzvišenosti. Vem, da sem na začetku napovedala, da bo zmagala Natalija in to sem do zadnjega verjela….lepo pa je imeti svojega favorita, četudi na koncu pristane na častnem, včasih nehvaležnem drugem mestu.

Natalija, Miha in Tango..noto. Vrh. Seksi za popizdit. Krasen superfinalni nastop.

Gašper in Maja in modern dance…zakon točka izraznega plesa
Koreografija na komad Siddharte in izbira plesa čisto po mojem okusu. Če me ne bi Gašper in Maja kupila prej, bi me s tem, s strastjo zaplesanim zaključnim plesom. Bravo Gašper. To je to.

V prvem blogu o Zvezdah plešejo sem izjavila, da bo nekaj zelo narobe, če Natalija na koncu ne bo zmagala. Zmagala je, čeprav me je Gašper osebno čez oddaje tako zelo prepričal, da sem mu dala svoj glas. In Gašper, če slučajno tole bereš….Hvala obema z Majo..za tole plesno pravljico, za zaključni superfinalni ples, da se nisi oprijel nečesa na ziher a si skočil v prave plesne vode. Jebeš tehniko…carji plešejo modern. To zna bit jeba…ker al maš al pa nimaš nekaj tistega.  Hvala, ker nisi šel na ziher…in hvala vsem plesalcem in plesalkam za krasne nedeljske trenutke.

Plešmo dalje

Urška

Komentarji