ZVEZDE PLEŠEJO / POLFINALNA ODDAJA





                                                                         FOTO: ZVEZDE PLEŠEJO - 24UR.COM


Tokratna oddaja v znamenju trojčkov. Plesnih 'parov' sestavljenih iz treh članov. Ena zvezda, dva plesalca. Že prav privlačna oddaja, zaradi kilometrine epizod. Mislim, da deseta oddaja, v kateri briljirajo že res na trenirane zvezde.

Gašper in Maja
Kako simpatičen odnos Gašperjeve družine, pravzaprav sorojenk do njunega tudi družinskega zvezdnika. Obisk, ki je Gašperja še dodatno pomiril in mu hkrati dal krila. Gašper in Maja in Imagine Dragons. Nora kombinacija. Vse lepo in elegantno, le glasba jima je dodala malo na hard pridiha. Kakšna Gašperjeva drža. Rojen plesalec ali na treniran in natančen poba? Po moje je Gašper fant z ogromno željo po izpolnitvi svojih sanj in z veliko zalogo energije, ki jo je pripravljen trošit v obliki težaškega dela, tokrat celodnevnih plesnih treningov. To mi je noro všeč pri njem, da je za dosego cilja pripravljen garat, na hard. Ne vem sicer, kaj je med Majo in Gašperjem, kar ni niti tako zelo pomembno. Povezanost se čuti, ne tista zgolj na trenirana, temveč pristno, srčno in luštno skupno utripanje srca.

Rebeka in Tomaž
Rebeka je bila dobra. Ne zgolj v tej, polfinalni oddaji, temveč čez ves proces, ker je tako prijetno pri njej videt kako zelo je napredovala. To je to. Samba show. The best show program. Rebeka se je sprostila in uživala, kar se ji je videlo. Brez dolgih konjskih korakov, brez puklastega hrbta, ki ga vsaj jaz nisem opazila. Faca, legenda. Pogledala sem njo in soplesalca in ob zaključnem pozdravu začela razmišljat kako so hmmmm morda vsaj na prvi pogled skupne karakterje sestavljali na kup, ob izboru soplesalcev za naše zvezde seveda. Dosegla sta ogromno, bi morda Rebeka z drugim plesalcem posegla po zvezdah, ki kotirajo više ali bi prej odplesala proti domu?

Gorka in Andrej
Dunajc. Iz njiju je sijala neka življenjska sreča, pomirjenost, prijetna energija. Lep, eleganten valček. Čudovita sta bila. Plus za njuno zbranost in koncentracijo ob ponovitvi plesa. Bravo.

Natalija in Miha
Rumba. To sem čakala. Lepo je gledat plesalca, ki sta si tako blizu, da je ples neka njuna pravljica. Tudi najbolj tragične zgodbe lahko rodijo najlepše reči. Sta darilo, za nas, oba.

TROJČKI
Gašper, Maja in Jagoda
Kjut. Gašper se mi je zadopadel, ker je iz njega butnila mladostniška energija in igrivost. Fajn. Simpatično. Samba je bila nora. Zgledalo je, kot da so prileteli iz ene gostujoče plesne predstave in nam prišli v oddajo prikazat delček vsega šova. Z dvema plesalkama plesat ni ajnfoh, sploh, če želiš ostati opažen. Njemu je ob dveh profičkah ratal, čist.

Rebeka, Tomaž in Miha
Fajn muzika in kul argentinski tango. Miha mi je všeč, zato taka fajn popestritev para Rebeka in Tomaž. Taka adrenalinska točka, kar se energije tiče. Sexy, odlično, všečno.

Natalija, Miha in Arnej
Simpatikus, energija jim je sijala iz oči. Videl se je njihov življenjski vibe. Arnej je eno sladko bitje. Top charlston. Res si zaslužita finale. Se mi je zazdelo, da je Natalija vmes med oddajami izgubila tisto njeno, na prvi pogled opazno veselje za ples, zdaj je Natalija nazaj. Top točka.

Gorka in Andrej in Matic
Stylish paso doble in čeprav bi tudi jaz raje v trojčku videla Mateja, je bil tale vijoličen paso doble ena taka estetska in privlačna zadeva. Elegantno, trendi … tak kul. Pravijo, da Gorka ni prizemljena pri plesu, tu jo štekam, ker jaz nasploh v življenju sem na tleh, zelo redko.


Rebeka … hvala za vse.

Lep teden
Urška

Komentarji