KO BOM VELIKA BOM VIVIAN


 
                                                                         foto:internet                                                                             

Iz filma Book Club o štirih krasnih prijateljicah v zrelih letih. Odlično je videt kako se majo ženske v letih fajn in dajo nase ogromno in zgledajo bolje kot pred tridesetimi leti. OK, plastika dela svoje in če si pristaš, si lahko privoščiš ... zakaj pač ne. Jane Fonda je fenomenalna pri svojih osemdesetih, da v filmu vedet, da ni za odpis. Je pa top tudi to, da je popravljena zelo estetsko in da tudi v tej industriji živijo dobri in slabi ter slavijo profesionalci.
No, v glavnem s hotelom, s polno glavo zanimivih domislic, z željo po enem hudem decu, ki jo bo znal obrnit in s tistim filingom, da neumnosti z leti pač ne zletijo iz glave, sem jo gledala.

Takoj, ko sem jo zagledala na platnu sem povedala, da bom to jaz. Sicer ne s tako malo kilami, vse ostalo štima, tudi hotel je lahko manjši, lahko bo bolj domač prijazen, na obrobju Celja ali pa kje v Bohinju. =) Samo upam, da pri mojih osemdesetih ne bo na vidiku spet tip izpred štiridesetih let.

Klub zadovoljnih žensk je taka u izi filmska zadeva. Luštn film, ki ti ponudi skorajda dve urci zabave. Candice Bergen … kot nekdanja Murphy Brown, Diane Keaton, ki jo imam na sumu, da je točno takšna v resnici, saj so vse njene vloge popolnoma enako razstrešene, Jaz Vivian filmska Jane Fonda in Mary Steenburgen, ki me je skozi cel film spominjala na prijazno gospo, prijateljico Miro, s katero smo se včasih dosti družili.

Film sem gledala dvakrat, ne zato, ker bi bil tako jako kakovosten, a se mi zdi, da bolj, ko sem stara več rabim zabavnih reči.
Ne morem rečt, da me je sado mazo faza minila, ko sem uživala ob zadevah, ki jih nihče ni razumel ... v prvi vrsti pa ne jaz, a sem jih in jih še obožujem gledat.
V Book Club, kot je original naslov filma igra enega izmed žrebcev Andy Garcia. Sem že gledala filmske projekcije v katerih nastopa, pa me še niti v enem ni omrežil.

Tu je božanski. Šarmanten, v uniformi, lep, malo bolj okrogel … tak za pocartat.
Šikan večer prvič in drugič Po prvi projekciji sva nazdravili z deci v bližnjem lokalu, po drugi pa smo proslavile v McDonaldsu. Se mi zdi, da je fora zdrave veze tud v tem, kdaj lahko moškega spremljevalca pustiš doma. Me smo ble same, srečne in ugotovile smo, da smo blazno lepe.
Besede moje frendice, ki je v telefonu še zmeraj shranjena pod Bestika ... sivi lasje, starost in kile pašejo samo moškim, ne nam.

 Woman power … pejte gledat.

=)
Lep konec tedna vsem,
Urška

Komentarji