MUZIKAL BRILJANTINA

                                                  Foto: Matevž Rudl - predstava Žalec 12.6.2018
                                                     (fotka sneta s portala briljantina-muzikal.si)


Po začetnem razočaranju nad lokacijo sem se pomirila. Rada grem v Cankarja. Paše mi tamkajšnja energija. Rada sem v Ljubljani, v centru, na kavi in na kakšni predstavi. Moja prvotna izbira so bile Križanke. Morda bi drugače počakala Celje in se sprehodila do našega Golovca, kjer bo, predvidevam Briljantina v prihodnosti tudi gostovala.

Nisem imela pojma, kdo bo igral. Razen tega, ker redno 'zasledujem' Smoleja, da bo v predstavi igral tudi on nisem vedela ničesar in to, da je eno izmed vidnejših vlog dobil prijateljičin učenec solo petja. Super. Rada kje koga poznam, se mi zdi, da z večjim zanosom potem še zadevo spremljam.
V predhodnico mjuzikla, ki so ga postavili na oder zdaj, v Mamma Mio, sem se zaljubila. Lansko leto, prva vrsta Križank. Na odru sami 'stari' mački z roko v roki z mlado generacijo. Ustvarjanje gledam z dlakami pokonci, čeprav sem se pred prihodom v prestolnico potrudila in se skrbno podepilirala.
Cankar letos torej. V ponedeljek smo sedeli na balkonu. Sredinska pozicija v vrsti. Super razgled, mene je malo zamajalo na začetku, ne vem sicer, kdaj sem dobila zanimiv občutek, ko sem na visokem, pa dobro, super pozicija.
Seveda sem bila navdušena že pred začetkom, bila sem v bistvu že navdušena od takrat, ko smo pred meseci nabavili karte.

Briljantina.
Tekst je prevedel naš vrhunski mojster besede Pižama in to zelo všečno. Svetovne glasbene uspešnice, ki si jih zdaj po vnovičnem poslušanju spet prepevamo vsi, je prevedel in adaptiral mojster Tomaž Domicelj. Maestro Patrik Greblo je s taktirko poskrbel, da so nam nepodepilirane kocine spet šle pokonci.
Producent muzikala Jurij Franko je sestavil kreativno ekipo na čelu z režiserjem Jugom Radivojevićem ter talentiranimi mladimi igralci, plesalci, pevci in glasbeniki.
Moram priznat, da ima poseben čar, če na odru vidiš kak znan obraz. Niko Krhlanko sicer ni moj prijatelj, zgolj bežen znanec. Sem pa ponosna, ker izhaja iz učne družine prijateljice, ki poučuje solo petje. Navdušena. Fascinirana, vzhičena nad vsemi temi talentiranimi mladimi ljudmi.
Moram rečt, da me je posebej pritegnila energija, ki je sevala iz njihove pojave na odru. Čutila se je srčnost s katero so prikazovali svoje ustvarjanje za odrom in ga zdaj z vsem zanosom predstavljali nam na njihovem odru.
Edina žalost zame je pomenila ta, da ni bila predstava v smislu norenja tudi pod odrom. Sicer s plesnimi koraki ne bi mogli parirat zvezdam na odru, zanos pa bi verjetno bil podoben.
Krasen je vsak posameznik, ki nam je polepšal ponedeljkov večer in naredil urice zaključka rojstnega dne naše države še lepšega.

Priporočam ogled, mi bomo šli spet.
Lep zaključek tedna,

Urška


Komentarji