ŠMARSKI ŠOK ODKLOP Z NUDI





Za trenutek sem se ustavila in si rekla, da je konec. Po tistem touchable koncertu v Cankarju z vonjem po njihovih 25 let. Zdaj bom po upokojensko sedela nekje v ozadju, pila deci rujnega in v miru poslušala melodije.
To se ni in dvomim, da se bo kdaj zgodilo.
Šla sm po karti … zvlekla frendico zraven in ji razložila, da bova v prvi vrsti. Tudi, če naju vsi gledajo, se smejijo, karkoli počnejo, se ne prestavim nikamor drugam, ne maram potem moraliziranja na koncertu, da bi nekdo šel domov in da bi morala odit zraven. No way ... še danes se spomnim, ko so me sošolci v srednji šoli po enem žuru čakali, ko sem se s kolegom, ki je takrat igral v enem bandu zgubila nekje na sprehodu. Ko sva se vrnila, nikogar več ni bilo, le moja grupa je sedela na odru.
No, od takrat razčistim v naprej.
=)
V soboto se mi res ni dalo in dvomim, da bi kdo traumiral, če se po polnoči ne bi pojavila v Šmarju. Sem pa sklepala, da sama ne bi mogla spat, bi se utapljala v solzah in traumirala še naslednje dni.
(hec, tako hudo upam, da ne bo nikoli)
V glavnem res sem hotla it in če me nekaj žene se ne dam. Najraje bi spala. Tabuji, ki so igrali pred Nudi, so bili enkratni, všeč so mi njihovi songi a premikala sem se v stilu gospe, ki ne ve, ali bi sedla ali bi stala, ker jo že od starosti matrajo noge.
Kolegica zraven mene je obupala in se verjetno v glavi smejala mojim pripovedim o preteklih dogodivščinah izpod odra. Tabuji so nehali špilat. Pozicijonirala sem se pred Dermolov mikrofon, da me ja slučajno ne zgreši in naslonjena na ograjo skorajda na rahlo zadremala.
Pazi to, na oder je prišel Tošo in za njim vsi ostali našega zlatega banda. Izstrelilo me je v luft ... spet sem bila stara tam okoli dvajset let. Vsi nerodni gibi so se poslovili, moj glas je prišel na površje, in čeprav je to res edini band od katerega znam vse komade na pamet, se je slišalo samo vreščanje. Tu zmagam, tu me do zdaj ni še nihče šišnu. Mam občutek, da bi pobje na odru vedeli, da sem tam …, četudi bi 'pela' kje iz zadnje vrste. Tafajni al pa ta glasni ljudje pač začutimo bližino drug drugega.
=)
Tina me je našla in me po koncertu prijela za roko in peljala za oder. Sama itak ne bi šla, ker sem v sebi še vseeno stara manj let, kot jih kažem in se mi ob takih sramežljivih trenutkih še zmeraj zašibijo kolena.
Verjetno bom dobila prepoved, po koncertu jih hodit objemat. Boštjana sem skoraj podrla na tla … s takim zanosom sem se stisnila k njemu. Pri ostalih sem izrazila svoje kulturno obnašanje in se s čustvenimi izlivi zadržala.
Na odru so bili top. Še zmeraj je tako luštno z rokami v zrak plesat na njihove komade in podoživljat zadeve, ki so se ti leta nazaj vrtele v glavi, ko si poslušal takrat nastale songe.
Mularija zna njihove komade na pamet ne zgolj mi … stara garda. Luštno je, ko za njimi še vedno norijo najstnice, ki imajo več 'jajc' pridet do njih, kot smo jih me imele včasih in jih nimamo še danes.
Super zabava ta ŠOK ODKLOP. Po prvem šoku, ko je pred špilom zmanjkalo elektrike, čisti odklop tudi za nas pod odrom. 
Luštno, sproščeno z iskricami v očeh. Tako neobremenjen občutek, šikan vibe, dobra muzika in fajn ljudje.
Luštno je it in luštno je pridet spet. Nude rocks.

=)

Fajn se mejte … teden bo lep,
Urška

Komentarji