KAJ PA VAS RAZPIZDI OZ. VAS NA PRVO ŽOGO SPRAVI IZ TIRA


 

Zadnjič pridem domov, se tako lagano zvrnem po delovnem popoldnevu na postlo, mal razmišljam in se zadnje minute odpravim do avta in se zapeljem do kina. Se ne, ker mi avto ne užge. Da vas seznanim, pred blokom, na parkirplacu, mi stoji moj pikec. Osemnajstletni miško, ki me vozi v daljave. Zadnje čase na krajše poti ... ker racionalno gledano avta ne rabim. Dnevno se vozim z biciklom, po dežju v mojih priljubljenih Huntercah, pozimi v snegu peš, zavita v bundo s kapo na glavi. A z avtom bi mi odvzeli svobodo, prostost, lastno stanje v katerem lahko prosto po prešernu diham.

Par let nazaj sem si nabavila skiro. Kul zadeva, a letos mi stoji v kleti. Kul zadeva pred nakupom katere sem razmišljala, da plus 10 let nikogar ne vidim na njej … kasneje se je razpaslo. Fajn se razmigaš, povsod prideš, si hitro in če te ne usuje je tudi kolikor toliko varno.

Včasih sem dirkala z rolerji, še danes se spomnim kakšno vznemirjenje sem doživela, ko sem se prvič spustila po hribu navzdol, s Čopovega mostu ob Savinji. Bomba. Moja rolarska slava se je končala, ko sem vsa potolčena pristala v travi, kamor me je zabrisal bivši, ki se je tako zbal zame, da ne bi zletela po sveže prepleskanem asfaltu.

Torej z mojim Miškotom čakava na prjatla, da postavi diagnozo. Se mi pa zdi, da sem rojena tipica, ki ponori ob podobnih zadevah. Vas ne vrže s tira, ko vam nekaj prekriža pot. Se spomnim, da sem, kot mlajša norela tako zelo, da imam na sumu, da bi mi takoj pripeljali drug avto, kot pa da bi me imeli še voljo poslušat.

Z leti se navadiš, živce imaš mirnejše, ker se zavedaš, kaj ti v življenju pomeni prioriteta.

Se spomnim zadnjič. Ponavadi velikokrat koga čakam, da me pobere, pride v kak kino ali podobno. Pa res ne maram zamujanja. V glavo so mi kot otroku vbili to, da zamujanje pomeni nespoštovanje do sebe in do sočloveka. Niti ni to tako dobro, ker opažam, da se je v življenju dobro prilagodit in tudi kot zadnji prikazat kje, ter opozorit nase v stilu zvezdniške deset minutne zamude.

Sva enkrat s prijateljico razglabljali o tem. Zamuja, konstantno, čeprav prej nikoli ni. Se je zlila z okoljem, v stilu besed, da vsi zamujajo, pa bo še ona. Je zlato dete, ki nas vernomer vozi naokoli, mi pa pač za ceno tega kasiramo čakanje. Je to prav? Pokažeš s spoštovanjem do nekoga tudi odnos, ki ga gojiš do sebe. Pravi, da bo ona tudi čakala na nas, ko jo bomo mi vozili naokoli. Se mi zdi, da se človek kar hitro navadi, da si nekoga vzame v last.

Ampak vseeno rada pridem kam pozno. Sploh takrat, ko vem, da mi zamika bit opažena pa nimam originalnejših idej od tega, da se uštimam, da si pred špeglom pomežiknem sama sebi, potem paradiram, vstopim, objamem vse po vrsti in se nasmejim še sebi.

Se spomnim obdobja, ko sem uvajala lastne zamude. Potem sem ugotovila, da rada izstopam in dalje hodim točno ter se trudim, da ne prezgodaj in da nikogar ne »ubijem«, ko pride pol ure kasneje.

Lupčka, krasen vikend vsem,

Urška

 

Komentarji