MAMMA MIA! SPET ZAČENJA SE (predpremiera filma - Cineplexx Celje)


 
 
Takoj, ko so začeli prodajat karte sem šla v nabavo. Vzela zice v ta zadni vrsti. Tako imenovane VIP sedeže, sicer nimam pojma zakaj se jim tako reče, ker za mene je veliko bolj kamot sedet na onih, tako imenovanih zicih za navadne smrtnike. Ko grem s prjatlco gledat filme vzameva VIP, ker ima astronomsko dolge noge in se lahko raztegne, kar popolnoma razumem. Jaz pa nimam nekih blaznih problemov, razen, da drsim po unih usnjenih zicih skoz dol in svoje kratke noge zvijam eno pod drugo. Zmeraj sred filma ujamem svoj položaj ugodja in uživam, dokler me umes, verjetno zaradi blaznih količin vode ne pritisne lulat. Se trudim, blazno sem ponosna, da po letih minimalnega uživanja tekočine, zdaj dejansko vodo pijem in se mi zdi, da lažje funkcioniram, večkratn obisk wcja pa ni tak hud problem. Se mi zdi, da sem samo vmes mela v življenju enkrat čudno fazo, ko sem razmišljala, če bom po temi znala nazaj v dvorano, drugače se rada izgubim in zmeraj kljub svoji iznajdljivi naravi tuhtam, če me bo našel kakšen tip, podoben liku na platnu in me herojsko pripeljal nazaj in me posadil na sedež.
Mamma Mia, gremo spet. Šikan, simpatičen, sladoledni film. Okolica kamor bi se tudi sama preselila, zgolj v sanjah verjetno, ker bi drugače traumirala, da ne morem sem in tja, pa v Metropol pa na kofe in v štacuno v službo, čeprav odpret to varjanto na kakem otoku tudi ne bi bila slaba ideja sploh, če bi bil direktor, upravnik zelo podoben Andyu Garcii.

Cher je naredila film, čeprav se mi je zdelo malce umetno nastavljeno vse skupaj, pa dober, nč hudga. Ženska je stara, kot moja mami in vem, da babnce v teh letih laho izgledajo vrhunsko s plastiko ali brez. Me ni ganilo nič, ker sem totalno podlegla ljubezni med Ruby in Fernandom.

Meryl je naredila film, s songom ob škafku. I love her. Since ever and forever. Zame najbolj karizmatična ženska na svetu, njo dela lepo vse. Notranja, zunanja, karakterna, srčna in kerakol se jo še spomnite lepota. Meryl je zakon!

Na koncu me je res prijelo, da bi zaploskala in vmes, da bi zraven en mal zaplesala. Ravno v vmesnem clipu sm letela na wc in če bi imela leta 10-12 bi zaplesala, ker so ravno sukal moj priljubljen Abbin song.

 Moja favourite je bila Lily James, ki igra mlado Donno.
V prvem delu sem se režala velikemu Pierce Brosnanu, ko je začel pet. Tokrat se me je dotaknil Colin. Pravzaprav so bili vsi moški starci kot mladci prekrasni, če bi morala izbirat, pa bi bil moj zadetek Andy Garcia seveda, ki me v svojih mladih letih, kljub hudim vlogam ni nikoli pritegnil, zdaj je za popizdit hud.

V celjski dvorani Cineplexxa so po moje želeli vzbudit ta pravi filing poletnega vzdušja, ker nam je kapljalo od vsepovsod, vsaj v naši vrsti, čisto zadaj, pohvalno pa vsekakor za dodano vodo ob vstopnici, čeprav sem stavila na gin tonic ob prihodu, že zaradi tega, da zaradi mladostnega videza, kot posledice pitja gina, vsa lepa dočakam še tretji del sage o Donni, ki jo nadaljuje njena puža Sophie.
Seveda, da glejte … so povedal tudi obiskovalci, da je film za en drek … a saj veste … vsak se odloči sam. Jaz sem uživala. Kej hudo kvalitetnega pa pojdem gledat drugič … še kam drugam.
Pomembna info … film, ta teden začne špilat tudi v mojem naljubšem kinu na svetu v Metropolu, ki se nahaja sredi mesta Celja. Lepo povabim vse.

Lep teden,

Urška

 

Komentarji

  1. Meni je bil všeč, Meryl pa zmaga itak, tudi pri meni in Abba seveda :-) Moja deklica ga je šla gledat že 2x , s prijateljicami in mamo, mhmhm mogoče bi še jaz ponovila ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je v drugo bil še bolj všečen. Vsekakor priporočam večkraten ogled. =)

      Izbriši

Objavite komentar