#USTAVISE


 
 
Zadnjič me je kontaktirala prijazna Anja Vogrič in me povabila k akciji pod imenom Ustavi se.
Kaj pa vas, kaj pa vas v življenju straši. Znate rečt ne in se podat vsakdanu čisto po svoje?

 Hej, Ti, #ustavise in premagaj strah

Urska Orlic

 Dobro privlači dobro … slabo se odbije stran, slej ko prej.

 Vsak ima svoje strahove. Moj največji strah je strah pred kačami. S tem se bom borila v prihodnosti in upam, da si enkrat na vrat poveznila 🐛 pitona (hec). Zavedanje, da bom lahko mimo plezajoče živali mirno odšla dalje, bo dovolj.

Strah pred minljivostjo. Nikoli se nisem bala zase. Ko bom umrla ne bo konec. Vse skupaj se bo nadaljevalo nekje drugje. Bala sem se za svoje najbližje. Ob zgodnji izgubi očeta, izgubi drage prijateljice v najstniških letih sem se kmalu zavedala, da je življenje še kako zelo minljivo. Smrt sem sprejela, kot nek življenjski proces med delom v domu upokojencev. Tam sem spoznala, da je smrt lahko tudi odrešitev, da je kot rojstvo čisto normalen del našega življenja.

Strah pred nesprejetjem. Še danes imam v svoji bližini teto, ki je prepričana, da je lepše kot živeti po svoje, živeti z zavedanjem, da te okolica sprejema. Z leti sem spoznala, da je največje bogastvo lastno zadovoljstvo. Presenetljivo se ta nasmeh, ki ga nosiš vsak dan na obrazu zna prenesti na okolico. Dobro privlači dobro … slabo se odbije stran, slej ko prej.

Če prav pomislim, sem živela v strahu pred zavrnitvijo, a smešno, nikoli se nisem bala, da bo kdo zavrnil mene. Zmeraj mi je bilo težko reči ne, ker sem bila prepričana, da sem dovolj močna, da lahko potrpim vse. Morda sem res, a z leti sem ugotovila, da je to početje žalostno v prvi vrsti zame. Znam se odmakniti od ljudi, ki mi ne pašejo in jih hkrati ne obsoditi na slabe ljudi. Vedno pravim, da ljudi privlači ista energija … zato nekdo, ki ni privlačen za nas je pa za nekoga drugega.

 
Več o akciji na fb strani, navdihe najdete tudi na FB NAVDIHI in na njihovi spletki #ustavise

 Lep teden

Urška

Komentarji