VATRENI – SVETOVNO PRVENSTVO V NOGOMETU (BIVŠA YUGA JE ZAKON)


                                                                                                   Photo: Fb Zagreb

Nisem fenica nogometa, se mi pa od nekdaj dopade tekmovalni duh in složnost navijačev. Živeti skupaj za eno. Luštno. Notr sem tokrat padla, ko so sosedje vidno začeli razturati igrišče.
Rojena in vzgojena sem bila v času in v duhu, ko smo bili še vsi eno. Torej sem po tej logiki navijala za naše.
Francozi so bili na koncu boljši in so pač zmagali, moji favoriti pa so ostali Hrvati in iz srca jim čestitam.
Kar me je fasciniralo pri tem prvenstvu pa je to, da je pozitiven duh zanetil prijazen ogenj tudi pri nas toploto.
Zmeraj me je privlačilo, če ljudje znajo skup stopit, skup držat in bodrit eden drugega do konca, ne kar se zgolj tiče nogometa, športa, temveč sem pristaš nasploh takšnega stila življenja.
Nogomet sem gledala doma. V svojem cimru, mati v dnevni in vsaka ob svojem tvju. Francozi so dali prvi gol in mami je zavpila konc. Je strastna navijačica vseh sort športov, a navijanje in vztrajanje za svoje do konca ni njena najbolj močna stran.
Vse mi je kul … ne maram pa mešanja politike v šport. Ne maram mešanja političnih interesov v življenje ljudi, ki nas to ne zanima.
Se spomnim pred leti, ko sem še ne polnoletna odletela čez poletje v Brighton. Bila sem sama v poletni šoli, sicer je bila to moja želja, a vseeno sem bila vsa izgubljena. Blo je par let po naši vojni in vsi so vedl, od kod sem, če sm povedala, da od tam, kjer je bla vojna, Jugoslavija. Prvi dan sta me zahaklala dva Srba, ki ju ni brigalo kaj je na fronti nastajalo med našimi državami.
Se spomnim sicer od takrat, da sem bila ob par zmenkov, ker sta me vzela za svojo. A mi je bilo ljubše čutiti varnost ob njuni bližini, kot popolnoma doživeti razuzdano angleško nočno življenje.
Medtem ko tole pišem, se je v Rusiji ulilo. Hrvati ravno prejemajo svojo srebrno medaljo za vrat.
Zraven pa berem čustvene izlive na FBju svojih prijateljev. Tale zmaga, Gregor Koprivc hvala.

Ej Vatreni ... guglajte koliko ima država na našoj kugli ... vi ste 2. od svih ... cestitke!

Naša kraljica mati pravi … če že niso zmagali vsaj ošabni ne bodo hodili naokoli.
:D
Pa še moj dodatek ob ogledu sprejema. Ulice so stale. Ljudem so ob 14. uri prekinili službe. Vsi so živeli za svoje junake, za svojo državo. Pravljično.
 
Toliko od mene.
Lep teden vsem,
Urška

Komentarji