Moj lipi andjele /čisto taprava ljubezen obstaja in živi večno / Gospodu Dragojeviću v slovo


                                                                                          fotka: Svet24.si

 
Tole z Oliverjem me je totalno troflo. Seveda grozno, vsakič, ko nekdo odide. Tokrat je zajelo ves "njegov" narod. Čeprav se nisva nikoli srečala bliže od relacije on na odru jaz v množici pod njim, je tokrat odšel nekdo, ki sem ga imela blazno rada. Bila sem na njegovih koncertih, pela njegove pesmi. Oliver Dragojević je bil zmeraj del našga lajfa, na nek način, seveda. Kar hočem povedat pa je to, da me je troflo vso dogajanje v Splitu po njegovi smrti. Čist me je pretreslo, kakšna močna ljubezen obstaja na tem svetu. Kako močno ljudje ljubijo svojega Olivera. Kaj tako lepega še nisem doživela, sploh pa ne ob tako žalostnem momentu. Toliko srčnosti, povezanosti, tako globoke ljubezni. Iz vsega srca verjamem v pravo ljubezen in to je to. Tako pretresljive zadeve še nikoli nisem spremljala, tako hudo lepe stvari ob tako grozoviti izgubi tudi ne. Verjamem, da je Oliver zaploskal svojim Splitčanom, Korčulancom, Velalučanom in iz srca verjamem, da je z mirnim srcem legel k počitku. Čeprav je bil velik gospod inspiracija že za časa življenja, je njegov izlet na drugi svet pokazal kak. Dragi gospod Oliver, pogrešali Vas bomo tudi mi.

 

Urška



Komentarji