MORILSKA NAGNJENJA ALI UŽITEK OB KEBABU NA MIKLOŠIČEVI








Koncert v Križankah, v ušesih mi je ob odhodu še zmeraj odzvanjala melodija z besedilom "Gremo se igrat Boga". Taki momenti ostanejo tudi, ko zapustiš prizorišče in s svojimi koraki že odkorakaš drugim aktivnostim naproti.
Lačna sem bila, odkar sva se usedli v avto. Že v startu sem naznanila, da bo tokratni zaključek večera kulinaričen. Čeprav se nimam kje fino, sredi noči ob mizi s kakšnimi kulinaričnimi presežki najest, lahko to naredim v stilu. V najboljši burek 'tovarni' v mestu in si med vsemi burek okusi privoščim osamljen produkt, sredi oboževanih burek okusov, mešan kebab z vsem, tudi s čebulo ... pikantne zadeve izpustim, ker mi jih telo na žalost zavrača.
Cela kulinarična pravljica, sredi noči na Miklošičevi. Bomba. Všečkam in priporočam dalje navkljub kilogramom, ki jih prinese omenjena pregreha, se zaradi zadovoljstva to, tu pa tam splača.


Ravno zadnjič smo čvekali ob kavi, po naših plesnih v celjskem McDonaldsu. Sem si vzela trenutek časa za družbo in oskrunila momente namenjene spanju. Velika šalca, malo neke tekočine, ki spominja vsaj po okusu na kavo in ogromno mleka. Tko za pocartlat pred spanjem, če že kakava, ne smem. Drugače kavopivka, ki prisegam striktno na črno kavo brez kakršnega koli dodatka, sem si tokrat privoščila to.
Beseda je nanesla na prehrano brez mesa, poleg mene je sedela frendica, katere prehrana ne vsebuje mesa, govejo juho pa je, nisem spraševala, ali se je v tej juhi kuhalo meso, verjetno se je, če je juha goveja. Briga me, stvar ni moja, firbec na stran.
Pred leti ob polni mizi se spomnim svojega osemnajstega rojstnega dne. V izobilju sem se odločila, da kot zagovornica živalskih pravic, rečem mesu na krožniku ne. Trajalo je leto, dve, tri štiri, kar sem vztrajala ob soji, cvetači, krompirju in vse sorte raznih zelenjavnih specialitetah. Oboževala sem pohan sir, ki sem ga vedno manjkrat jedla ... mislim, da je bil takrat vrhunec vegetarijanske ponudbe, kamorkoli si šel jest.
Moj bivši, njegova teta in nedeljsko kosilo pri njih doma. Ob spoznavnem dnevu nisem želela porušit prazničnega vzdušja in sem pregrešno segla po dunajcu na krožniku. Nebesa. Navkljub vsemu se pravi pripadnosti živalim, sem občutila nepopisno zadovoljstvo. Vse slabo počutje parih let je v sekundi minilo, vsi krvni izvidi so v sekundi poskočili v pozitivno in moj nasmeh se je v trenutku vrnil na obraz.
Sem razmišljala, če imam potemtakem morilska nagnjenja ... kaj o tem porečete vi?

Fajn vikend,
Urška

Komentarji