NADLEŽNO PISKANJE DENARNICE





Ne bom niti omenjala trgovine, ker verjetno ni izjema. Lahko, da je, a sama imam že leta te njihove sorte izdelke tako, da težko govorim o drugih in jih primerjam med seboj.

Velike, ogromne denarnice. Takšne, da je ne iščeš po torbici, četudi je le ta velikosti šolskega nahrbtnika, ki ga za namen šolskih obveznosti več ne potrebuješ, je pa lušten dodatek, ki ti pride prav, ko je nuja, ali je dobrodošlo ogromno stvari nosit s sabo.

Zadnjič sem nabavljala v trgovini preko ceste v naši službeni ulici. Grem ven, ko opravim nakup piska. Jebemo, pa ne spet. OK, nelagodno se nisem počutila, se je pa najbolj prijazna, uslužna, krasna prodajalka, ker je bila prepričana, da mi je varovala pustila na kupljenih oblačilih, hkrati je bilo opazit poglede ljudi z vrta, nasproti nastanjene gostilne. V redu, ti pogledi niso moteči, ker sem navajena, da me že brez kakšnega piskanja veliko ljudi opazi.

Seveda niti ne stopim iz trgovine in dam vrečko nazaj. Vse je odstranjeno, seveda spet piska moja denarnica, kot že vsa ta leta.

Ne vem, v čem je fora. Varovalo je na takem mestu, da se ga ne da odstranit. Smo ga že lomili, zvijali, všito je notri, nekam v sredino in da uničiš denarnico, če hočeš, da to varovalo preneha delovat.

Pa ni panike …, da me lovijo po celjskih trgovinah, ko te vsaj nekdo pozna na videz, ko je človek seznanjen s temi piskajočimi zadevami, s katerimi zgleda, da nisem edina.

Pred leti v enem trgovskem centru. Piskam, pristopi varnostnik me odpelje, ves center opazuje. Super. Sicer ni strahu, da bi imela kdaj kakšno željo po kraji, niti nikoli nisem imela kakšnih prepovedanih sanj, ki bi me popeljale skozi prostore prodajnih prostorov in bi ob njih dobila navdihe, kaj kar tako metati v torbo. Sem tako noro iskreno bitje, da bi se mi v očeh, na bradi, na čelu poznalo, če bi kaj storila v neskladju z moralnimi načeli nekako v mejah normale vzgojenega človeka. Pa vendar zmeraj najprej pomislim, če mi mogoče ni, kdo kaj na skrivaj podtaknil oziroma najprej pomislim, da sem sama kriva.

Zadnjič v trgovini v bližini mojega doma kupujem lubenico, grem ven, pravzaprav poskušam stopit skozi vrata, a mi piskajoč odsev moje torbe prepreči izhod. Vsi se smejijo valda.

Počas mam dost. Kdo izmed vas je na tekočem, kje prodajajo denarnice, ki bi mi pasale po obliki, barvi, ceni, s prijaznimi prodajalci vred?

Na dan s predlogi v komentarje. Bom pa vesela, če se oglasi tudi kdo, ki ima podobne izkušnje s piskanjem. Kako odreagirate pa na primer kje v tujini?
 
Čim manj piskanja in lep teden
Urška
 

Komentarji