VČASIH ŠE, DA SI GOSPA ZAPAŠE








Prijetno mi je, če me ljudje tikajo. Ob vikanju se počutim staro, preživeto. Najbolj sem "navdušena" ko me v lokalu sredi Celja, študent, ki steže nagovori z Gospa, kaj pa vam prinesem?
Po drugi strani pa si bi lahko takšno gesto mladeniča iz lokala štela v plus, kot znak spoštovanja in da je mulac lepo vzgojen.

Sem pa ravno doživela pred trenutkom, ko sem se vsedla za kompjutek, da je gospod videza sedemdeset plus, urejen upokojenec, malce zavaljene narave a vseeno vestno opran s strani žene, ljubice, ker je vse skupaj dišalo po pregrešno dragem mehčalcu.
Gospod je šel z mano na ti. Dobila sem mravljince po telesu in želela sem ga rahlo trešit po obrazu. Seveda, ga nisem. Povprašala sem ga, če je slučajno dedek kakšnega izmed mojih prjatlov, sicer me je postrani pogledal pa vendar je rekel, da ni. Najino "druženje" je potekalo dalje. Malo sem šla že sama sebi na živce, ker z njim nisem bila enako prijazna, kot z vsemi pred njim.

A ti poznaš, me je nadaljeval sprašvat....in sem mu odgovorila s vprašanjem, če je morda oče kakšnega mojih znancev, me je pogledal po strani in rekel, da ni.
Se pogovarjava naprej, ga izobražujem o izdelkih, parkrat me opozori, da je potekel rok izdelkom, ki jih prodajam. Smrtno resno mu pokažem besedico kjer piše prevzem. Se mu nasmejim, mu ponudim kavo in on mi reče, čuj ti pa si prjazna. Pogrešam tisto gospo, ki jo je naslavljal mladenič iz sosednje kavarne.

Kave mu ne prinesem, niti se ne spomnim, če sem jo pozabila ali je sploh privolil, da bi jo, skratka zletela mi je verjetno namerno iz mojega uma.
Nadaljujeva druženje in izstrli "čuj ti, ka maš ti ....... ga pogledam, se v glavi umirim in ga povprašam, če sva bila morda midva kje sošolca, pa se nasmeje in reče, js sm bil že na svet takrat, ko ti še nisi niti nastala, no lahk pa se zmenva za kej za po službi
Po tistem pogruntam, da še veliko ljudi kot jaz uporablja ti ali vi v povezavi z leti in ne takrat, ko diši po spoštovanju. Stara sem 38 let...in vsa srečna, ker na take ostarele šarmerje naletim zgolj zelo redko in vsa srečna sem, da mi je takšen odnos zelo tuj in ga ne prenesem.
Sem šla par dni za tem v bližnjo kavarnico na kavo. Ob vprašanju Gospa za vas pa samo kavo, sem se nasmejala in odgovorila, gospa bo ja, samo kavo.

Lep dan
Urška




Komentarji