BIT POZITIVEN IN DOBRE VOLJE, NASMEJAN IN ISKRENO DOBREGA SRCA JE VELIKO BOLJŠI BIZNIS ...

 


                                                                                     foto: Vanjo Grobljar

.... kot se na hitro podredit slabi volji in negativi, ki jo ta prinese s sabo.

Že včeraj sem pisala o tem. In tako zelo preklemano drži. Tudi v moj vsakdan se kdaj prikradejo situacije, ki niso zaželene, a se jih ne da preprečit in jih je potrebno speljat. Tudi jaz, če me morda kdo pozna po dobri volji, optimizmu in nasmejanem obrazu sem dostikrat, tečna, zoprna, se želim samo zjokat in da me nekdo zgolj objame in ne govori zraven nepotrebnih besed. Večkrat si zaželim, da bi potem koga poslala v tri krasne pa se nasmejim in si rečem, da je sigurno za nekaj dobro tudi zame.
Hmm. Torej kdaj se pustim tudi, da me prekrije plaz žalosti, malodušja, nesrečnih momentov, mogoče celo jeze, zadirčnosti, negative. Narobe.
Ne rečem, da ni dopustno si pustit bit žalosten.
A vseeno ... glava obrnjena proti vrhu prinaša lepe rezultate vse do takrat, ko ne veljamo za vzvišene, to mi spet ni pogodu približno tako zelo ne, kot neka pretirana skromnost, se mi zdi, da je bolj privlačno bit realnen v vseh pogledih.
Humorno je pričakovat ponudbe, ki popeljejo dan v sončno smer z namrgodenim, navzdol povešenim obrazom. Se vam je že kdaj zgodilo, da ste bili razočarani, nad čim pa ste vseeno zbrali moč in se pozitivno podali v svet, pa se je nekje drugje odprlo nekaj dobrega.
Luštn pogled na svet privlači torej tudi kakšno simpatično zadevo na človeka. Moram rečt, da se otepam negativnih, jeznih, zjamranih ljudi, pa se na to spomnim za vsako, ko me želi odnest v to smer.

Luštn vikend
Urška


Komentarji