ZVEZDA JE ROJENA


                                                                                   fotka vzeta s strani cineplexx.si
 
Prav vesela sem, ko ujamem kak film, ki nardi tak vtis name, da še po koncu študiram o njem, o poanti, ki mi jo je položil na dlan, o momentih, ki bi jih s filmskega platna rada prenesla v življenje in podobno. Najbl noro pa je takrat, ko še dneve in tedne …, ne da stojim na postaji, temveč ležim sredi kraljevske postelje našega stanovanja in poslušam songe iz filma.
Mah tole Gago nisem nikoli resno jemala. Bla je kul, fajn izklesan lik, ki ga je glasbena industrija izvrgla za nas poslušalce. Nek stilsko dodelan outlook, prilično dober vokal in to je to.
Pa vem, da se mi je že takrat zdela sumljiva. Pa je pred leti znanec, ki jo je videl v živo na koncertu nam prisotnim doma ob njegovem prihodu razlagal, da je ženska fenomen, da tako nore muzičarke na odru že dolgo ni videl. Kaj je počela s tipkami na klavirju, sem pozabila, a spomin s kakšnim zanosom mi je razlagal, je ostal v meni. Njen glas, ona ni zgolj performerka, je noro dobra pevka in je diva.
Skratka ... tipo je bil tudi na koncertu Madonne in se je nasmejal, ko smo ga vprašali za primerjavo. Gaga, je nardila raztur, je povedal, glasbeni perform v katerem je blestel v prvi vrsti njen glas … kasneje roke na klavirju, ves ostali show je bila postranska zadeva.

 
Film. No, ta film sem čakala, pri trejlerju v kinu, sem zaprla oči in uživala zgolj v pričakovanju, ko si bom film lahko v celoti ogledala.
V Bradlya Cooperja sem se zacopala že v romantish maratonski komediji He's Just Not That Into You. Šikan, z blaznim smislom za komunikacijo z ženskami, kasnejša serija filmov pod naslovom Prekrokana noč, ga je naredila gledljivega. Se pa spomnim, da sem ga natrofla v enem filmu, spet romantične narave, kjer je v kuhinji zganjal teror nad žensko soigralko. Takrat je bil blazno sexy. Da je moški tako zelo sexy, ko znori … je pa plus, a ne?!

=)
V filmu Zvezda je rojena, je zmagal. V prvi sekundi filma nisem dojela, da ne gledam pravega rockerja, temveč igralca, ki pooseblja to zvezdo. Hecno. Znorela sem, tako zelo je bil dober s svojim južnjaškim naglasom. Moment v filmu, ko v trenirki sedi za klavirjem in si na koncu popravi lase. Bomba. Tudi, če ne bi tako prikazali, življenje z rock zvezdo je daleč od sanjskega lifa.
Lady Gaga je bomba. Netipična lepotica, ki lepoto pokaže v vsej možni gracioznosti. Da ni tupa baba, je jasno, da je presežek od umetnice, pa je v tem filmu končno razkrila.
Norišnica, glasbeni spektakel, zadosti na glas zvočniki v kinodvorani in zatemnjeno vzdušje pred ogromnim filmskim platnom, v mojem najljubšem kinu, Mestnem kinu Metropol. Hvala za fajn filme v vaši dvorani.
Pejte gledat … potem pa pojte, plešte in se izogibajte na daleč ostarelih rockerjev. V Sloveniji ni zvezd … vsaj to srečo imamo.

 

Luštn konec tedna vsem
Urška
 

Komentarji

  1. Uf noro, res jaz sem si pri mojih krepko 40+ počutila kot najstnica, ko sem prečekirala vse živo po netu u filmu in vsem :-) Tudi meni je bil noro fajn in tudi jaz si vrtim in vrtim soundtrack in podoživljam momente in imam kurjo kožo, ko poslušam. Mene je film navdušil in po moje bom še enkrat šla na ogled :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar