MENSTRA ... TUDI VAM KDAJ »ZJEBE« POČUTJE?









 Menstra, kaos pri počutju.  Ne vem, ali imate boleče menstruacije al ne. Sama sem imela nekaj časa mir. Zdaj pa je spet za znoret. Vmes je bil mir, razen tega, da sem se morala vsak mesec zadrževat, da v tistem času nisem koga »ubila«. =) Včeraj na biciklu, sem se peljala h kozmetičarki. Zdelo se mi je, da sem rojevala, čeprav se nisem mogla spomnit trenutkov izpred devetih mesecev, ko naj bi zanosila. Torej nisem, čeprav pogled na moj trebuh ni bil daleč od teh misli.

Vozila sem se na biciklu, pred tem mi je spustil guma, na bližnji bencinski sem pumpala kolo in vsa vročina mi je udarjala v glavo. Mudilo se mi je in zamujala sem, spet. Plus pet točk za mojo kozmetičarko, ki me je po telefonu potrpežljivo pomirila, da me počaka. Med potjo, medtem, ko sem potiskala pedala, sem razmišljala, kako bi raje ostala doma, prešpricala vse dnevne aktivnosti, ne odšla na popoldanski šiht, kako bi ves podaljšan vikend ležala in se smilila sama sebi. Sem že razmišljala, da nakup kart za sobotni Plestenjakov koncert v Stožicah, ni bil najboljša odločitev. Nikamor ne bi šla. Tako zelo me je trgalo po trebuhu, da bi najraje za zmeri ostala kr doma.

V tistih nekaj minutah na kolesu sem se spomnila prvega trenutka ob moji prvi menstri pred zdaj že ohoho leti. S tistimi vložki vir 60, ki so bile kot na pol plenice med mojimi nogami. Takrat nisem imela pojma, kako bom vsa naslednja leta preživela. Po pravici, tega nisem naštudirala niti do danes. ;)


Luštn vikend

Urška

Komentarji