PA SE JE PRI MENI OGLASILA GOSPA. POČAKALA JE IN SVA REKLI ŠE ENO ALI DVE OB KAVI.



Ljudje hodijo k meni z različnimi življenjskimi dogodivščinami in hvaležna sem za vsako in vsakega izmed njih. Mi je prijetno, ker se zadnje čase k meni oglasijo včasih zgolj po objem, tudi takrat, ko potrkajo na službena vrata. Prinesejo sebe, kakšno zanimivo zgodbo in vse večkrat dišeče skuhano sosedovo kavo. Pa pravijo, da je pomembno, kje delaš, se strinjam, objemov na posodo ne bi dajala kjerkoli, pa vendar, če dobro pomislim, ko objem podariš, ni kot takrat, ko posodiš denar, da bi ga pričakoval nazaj, ga daš z dobro energijo vred.
Dostikrat kdo pride in pove zgodbe o metanju izdelkov na pult, o hitenju, o porivanju vozičkov eden v drugega v vrsti veleblagovnic. Velikokrat slišim o obrnjenih ustnicah navzdol in o žalostnih obrazih ljudi v delovnih uniformah.
Pa se je pri meni oglasila gospa. Počakala je in sva rekli še eno ali dve ob kavi in je začela razlagat:
Šla je v trgovino, malo večjo, pravi, da ji je čez cesto, da imajo dobro izbiro, odlične sire, sicer okus po italijanskem,a je ne moti. Da je izbira dobra, stopnja založenosti polic le tu pa tam pade iz najvišje številke na njeni lestvici. Rekla je, da imajo čistila odlična. Da operejo vse, tudi madeže, ki so najpogostejše na otroških majčkah potomcev njenih otrok.
Vsem se mudi, gneča je, artiklov je po navadi ogromno. Nakupovalni vozički so naloženi, do vrha, slaba volja se oglasi, ko zamujamo že kam drugam.
Se spomnim, da sem pred leti v Domžalah kupovala torto za teto. Tisto pakirano, za rojstni dan, s svečami, ki sem jih že imela predhodno s sabo. Gospe na blagajni sem odgovorila, da ji želim lep dan in podarila sem ji kompliment, da z nasmehom dela, čeprav pomislim, da bi raje bila z družino na nedeljskem kosilu. Gospa mi je ob pohvali njej izrekla, da je vesela, da ima službo, mož bo že skuhal kosilo, otroci pa pospravili svoje. Nasmejala se mi je in povedala, da bi imela delo drugače tudi doma, tako pa jo bodo pričakali z objemom in pogrnjeno mizo. To je to. Vem, da skačem sem in tja z besedami, pa se zdaj ustavim še pri teh.
Deklico je povila že pred časom. Znanka, prijetno dekle, gospodična, ki mi je po razmišljanju zelo blizu in tista, na katero se velikokrat spomnim, ko mi zmanjka poguma borit se zase ob ljudeh, ki ne vem, ali ti znajo želet v življenju ravno vse najboljše. Pa jo vprašam, kako je lepotička v vozičku in podobno. Nadaljujem s tem, kakšen navdih je, kako jo je luštno videt, da kljub tako veliki spremembi v življenju, fura mirno poslovno pot in usklajuje tudi veliko obveznosti. Pa sem se ji nasmejala, da se da z voljo vse, kajne.
Prijetno dekle s smislom za modo, izrednim občutkom za estetiko me je nasmejala s stavkom, o katerem razmišljam še danes. Je rekla naslednje: »veš Urška, čisto razumem tečne namrgodene mamice, ki imajo doma partnerje s katerimi si težko kaj pomagajo. Moj je krasen. Pa njen, ves lep, postavni, nasmejani zraven stoječ partner pripomni, da ja, da imajo srečo, ker je tako priden tudi otrok. Lepe besede, lepi trenutki, lepi ljudje. Vesela sem, ker jih videvam in poznam.
Pa, da se vrnem h gospe in začetka moje današnje »pripovedi«. Sredi ogromne trgovine je stala na blagajni ob gužvasti površini ljudi z vozički, ki so jih nervozno porivali eden v drugega. Pravi, da je izgubila sled za stvarjo, ki jo je prej po trgovini iskala. Morala bi it iz vrste in nazaj điro po štacuni, pa je rekla, da bi jo skoraj kap, gospa, ki dela za blagajno je vstala in jo povprašala katero barvo potrebuje, zdrvela po trgovini in z nasmehom pridivjala s stvarjo v roki, jo pokasirala in izdala račun za nakupljeno ostalo »fasungo«. Dobri ljudje obstajajo ne glede na plac, kamor se jih postavi je rekla, da se vrne drugič s kavo, me je nasmejalo, pa je rekla, da bere, da bere tudi mene.
Prijeten teden
Urška

Komentarji