GRADEVZIJA ( doživet večer na odru )


                                                                                    fotka: Simona Kokelj
 

Velikokrat, ko me zagrabi trema se spomnim na prireditev v katero sem bila porinjena kot voditeljica. Se strinjam, nihče mi ni držal pištole na čelu a dobila sem občutek, da je prav, da to storim. Bolezen povezovalke prireditve v zadnjem trenutku je ponudila priložnost meni, pa takrat nanjo nisem gledala tako. Takrat sem gledala na situacijo bolj v smislu da moram spelat, prijateljici nisem znala rečt ne, ki je uslugo potrebovala, zdaj pa vseeno bolj razmišljam tako, da sem to enostavno potrebovala.

Bla je prireditev, tak luštn večer, predstavile so se plesne skupine plesne šole pod okriljem moje frendice. Se spomnim takrat, me je zaneslo, ko sem z mikrofonom stala zadaj v zaodrju in razmišljala kako bi bila raje v vlogi mentorice najmlajših skupin, kot nek močan steber, ki bi na odru motiviral najmanjše pamže. Bilo bi prijetneje.
Šla sem na oder z mapo s tekstom v rokah, pozabila sem kar piše na listih in speljala nekako po svoje. Je šlo, starši so bili fokusirani na nastope svojih otrok in bežno ujeli vmes mene.

Moja publika (frendi) me je seznanila z dejstvom, da je šlo skozi. Sama sem se ubadala s svojo notranjo tremo tako zelo, da sem bila vesela, da preživela, nekako v mejah normale vse skupaj speljala in nisem imela niti občutka kakšna sem dejansko sredi odra takrat zame velikega kulturnega doma, sploh bila.
Vsa zgodba se je ponovila po letu še enkrat, po tem sem sklepala, da sem bila znosna na pogled in posluh, dvomim, da bi me drugače povabili še enkrat. Nič ni pomagal aplavz namenjen tudi meni. Trema je bila obupna tudi v drugo. Šlo je mimo. Za preživetje sem bila hvaležna.

Vsako leto sem se veselila prireditve, ki se ji reče Gradevizija. Parodija na Evrovizijo katero organizirajo moji frendi. To je zabava leta. Hec, smeh, aplavzi, dobra volja, super vzdušje. Vsakič je šel kdo z mano in zmeraj smo se hecali, da bomo naslednje leto nastopili mi.

Lansko leto sem zmagala. Sicer ne na odru ampak v sebi. Za mano je bilo celo leto prirav. Hipnoterapija, za kar sem hvaležna moji dragi Nuši in kaj se da s tem vragom vse odpravit in dosečt…izkušnjo globoke sproščenosti priporočam tudi drugim. (če koga zamika…dobi kontakt pri meni). Imam srečo, moja prijateljica in to tista, ki je z mano preživela marsikaj. Odhode v šolo, ko sem na štengah tulila, da ne grem nikamor. Moje trenutke, ko sem se naučila borit in sva se dobesedno do krvi popraskali in prebutali. In je ona, ki še dandanes ne tuli, kaj vse moram storit a me modro napelje k vsemu tistemu, da sama nagruntam, da zmorem in se vržem v vodo. Da preidem k bistvu…ta moja zlata Sanja je najboljši pedagog ever in moja sreča, da je najboljša učiteljica solo petja ever. Pred prvim obiskom pri njej, ust ob muziki nisem niti odprla, zato sm taka najbl huda referenca ever.
Lani sem uživala, mislim, da sem zapela dostojno in počutila sem se, kot Whitney Huston na odru. Največji štos je bil, da kljub pevskemu nastopu ni šlo pri meni za petje. Tokrat se ni delalo na preživetju ampak v učenju užitka na odru. Je šlo, uživala sem in bilo je ekstra fino.

Letos sem šla naprej, si zbrala svoj najljubši komad ever in enega, katerega sem znala prvega na pamet. Ok en mal sem spet strenirala in šla na oder. Kakšni so bili občutki se ne spomnim. Vem, da sem song, svoj najljubši totalno zajebala, ker sem v navalu navdušenja pozabila besedilo. Moja letošnja zmaga je, da sem mislim, da dokaj suvereno speljala vse skupaj in do onemoglosti ponavljala besedilo, ki pa sem si ga vendarle zapomnila. Nisem vedela, da v dobrih treh minutah lahko toliko razmišljaš. Ponosna sem nase, da je brez mučenja in prav prijetno zame šlo vse skozi. Uživala sem, moja nočna mora, da bom stala na odru pozabila vse, dala mikrofon stran, se sredi odra zjokala in me bodo mogli odvleči stran, je pozabljena za zmeraj.

 Uživala sem v dvakrat treh minutah na odru in kljub zmešnjavi, ki se tiče pozabljenega besedila, vse speljala vredi. Zdaj so mi prepovedali pet balade. Sem tu mač dolgocajtna plus premali razpon imam sigurno in vem, da preveč vpijem med komadom, je pa vsa sreča, da sem se pri trenungu opevanja pri Sanji vsaj nekako naučila uporabljat prepono, če ne bi se drla še bolj.

Zdaj grem dalje….zdaj se bom potrudila bit zabavna še na odru….luštno je sam sebi postavljat izzive….poanta vsega pa je, da se usput naučiš uživat v vsem tem in namesto, da se ponujenim priložnostim v življenju izogibaš…..jih pač zagrabiš.

Hvala vsem pod odrom, na odru, vsem zlatim s katerimi smo pristali v objemu. Hvala tebi tam gor (si največji motivator ever)

HVALA CVETKOTI IN DEJAN .. za vse  

Ok nujno moram še tole pripisat: življenje je eno in naše.

Luštn teden vsem želim

Urška

Komentarji