IT WAS MAGICAL ... OD LEPEGA ME JE ZABOLELO SRCE



 
 
 
Ni blo prvič. Sploh ne vem, kaj me je prijelo, da sem tako zapela za tega Bryana. Res je, da smo nekje v šestem, sedmem razredu punce tulile na njegovo pesem Please forgive me, ki je lepo prosim, ni tokrat na koncertu niti zapel. Žalost.

Se spomnim, da smo bili na nekem večdnevnem izletu al je bla šola v naravi al so ble pevske intenzivne priprave. Nimam pojma več natančno, a spomnim se, da so bile osnovnošolske ljubezni, že vsi poparčkani jaz kakopak, pokončno samska. Ja, res je, že takrat sem bila blazno samostojna in svojevrstna. =) Skratka spomnim se, da smo pojali. Da smo puže norele in pele to Please forgive me. Me pa spomin ponese tudi v našo domačo dnevno sobo, ko so na našem prastarem tevju, še onem brez daljinca, bili na ogled videospoti na takrat za nas najstnike famoznem MTvju. Takrat smo poslušali žalostinke famoznega Adamsa. Tulila sem zraven se spomnim, kot danes.

Prejšnji četrtek je bil v Stožicah, kot leta prej. Sem šla. Šla sem tudi lani v Zagreb. Povsod je bilo OK. Prijetno, luštno, vedno sem pela zraven in uživala maksimalno. A vedno je nekaj manjkalo, ni bilo tisto nekaj, kar se lahko dobi na teh ta velikih koncertih v živo.

Četrtek zvečer, nabito polne Stožice, ne razprodane, a polne ljudi s tonami energije v sebi. Znoreli smo. Noreli od prve sekunde, do zadnjega diha. Publika je popizdila in ropotala z nogami, ploskala in vpila še dolgo po koncertu. Parkrat je prišel nazaj na oder. Nismo ga spustili domov, nikakor ne, že ko so se prižgale luči, smo ga želeli nazaj.

To je o koncertu to ... drugače pa je v naslovu povedano vse It was magical. Bryan je povedal, da je magic to, da bo v hotelu razmišljal o energiji, ki smo mu jo kot publika dali.

Tokrat je bilo drugače. Tokrat je bilo čarobno. Ponosna na slovensko publiko, ki se je tokrat res izkazala. Bli smo top. Bryan, hvala.

Uživajte trenutke.

Urška

Komentarji