PRI PRIJAZNIH BESEDAH SEM PRAVI PICAJZL


 
 
 
Tork, mednarodni dan prijaznosti, lušna zadeva in dobrodošla, da te doleti na bolj v začetku tedna, ko znajo bit še v večini nadrkani.
Gram v trgovino, mati ma avto pr mehaniku, z mojim škripajočim, bobnečim, vse sorte zvoke spuščajočim črnim ostarelim lepotcem se ne želi odpeljat njenim shopping dnevnim aktivnostim naproti.
Grem sama, vrečko pozabim doma, zato vem, da bom pri blagajni tiščala nabavljene artikle v taško in jih nosila še nad glavo do avta.

Nabavim, vržem v košaro, ki se jo vleče za sabo po trgovini. Kupim banane, zobne ščetke, vse sorte konzervic za našo lepotico Rozi, vsa srečna naletim na akcijo tamponov in jih vržem v košaro. Preletim polico z Ginom. Dve sorti ga majo. Ostal je pa en primerek ta dražje sorte. Ok, očitno ga ne kupujem edina. Vesela. Majo ga pocen in dobrga. Ful.
Pridem do blagajne, zložim vse na tekoči trak, pridem do gospe na kasi (po moje po letih mlajša od mene). Se nasmejim. Dober dan rečem. Mi vse meče na pultek pred mano. Js v miru. Jo pogledam in mirno vprašam, vam lahko dam en malo drobiža? Njen odgovor, ki je prbil: no, če že morte. Jo vprašam, če ne želi drobiža (govorim o šestih kovancih za 2 eur) , če mi bo dala raje fasungo zastonj? Me gleda in reče, da naj se zmenim z njenimi nadrajenimi, ker je to njihova domena. Nisem štekala...očitno to, da imajo drobiža zadosti a kaj imajo nadrejeni s tem, da je neprijazna.

Ok, sem se ustavila jih zaželela res lep dan, verjetno je bila pepričana, da sem trešena. Nič hudega. Mogoče je imela slab dan, morda so nadrejeni res tako zelo neznosni, da jo iz tira vrže že eno samo vprašanje.
Prisežem, da naslednjič izpostavim en luštn primer z vrha tokrat pozitivnega fitbacka ene izmed celjskih trgovin. Pri plusu bom izpostavila tudi ime...tu je škoda, ker ne mislim nikomur škodovat.
Razmišljam, da sem pa morda občutljiva sama. Priznam, da meni ni pogodu odziv, če komu kaj ponudim besede v stilu....ja, lahka. Sem bolj pristašica..ja, prosim in ne, hvala...mogoče sem ratala res zoprna s tem, ampak mi nekako blazno in z leti vse bolj paše tako.

Mirne živce, nasmejan obraz, veselo srce in krasen konec tedna vsem

Urška


Komentarji