TAFAJNA URŠKA NA MODNIH NAVIDIHIH (MODNI NAVDIHI JESEN/ZIMA 2018–19)



Konc šihta. Četrtek zvečer. Na obešalnik sem že doma obesla zadeve, ki spominjajo vsaj en malo na večerno opravo. Sem vesela, ker mati malo več hodi po trgovinah in načeloma ma filing, kaj bi znala dati nase in da bi tam kolikor toliko OK izgledalo. Mi nekaj, pred dnevi prinese iz ene celjskih trgovin. Fliknem čez jeans jakno v eni od neštetih različic v moji omari. Bomba.

Ne nosim več pet, se pravi čevljev z višjimi petami ali podplatom, kot jih premorejo recimo allstarke. Še zdaj mam v spominu, kako sem osem ur suvereno stala v astronomskih petah v bivši službi in z njimi po koncu še laufala na vlak. Ti časi so mimo. Nimam nič proti.

Preden sem odšla na Stanetovo sem, odprla omaro in našla čevlje. Top znižan artikl, najbolj možno udobnih malce elegantnejših čevljev. Ornk peta. Mehki s starinskim lookom. Taki v rjavi barvi za stare mame ali bolj v stilu za gospe, ki v petah hodijo manjkrat.

Čakamo Nino, prideta Marko in Igor in gremo. Pripombe o čevljih preslišim oziroma se jim nasmejim.

Nina, moja najljubša oblikovalka torbic tokrat prinese za darilo zapestnico v enakem odtenku, z istim blagom, ki ga premore moja taška. Super sem skombinirano vsaj malo v trendu.

Posadijo nas v prvo vrsto, najbolj prjazen fotograf na svetu nas fotka, predvsem pa sem srečna, da res zmeraj naredi, da še js na fotki zgledam gledljivo. Tnx, Gregor.

O modnih trendih nimam pojma. Nase navlečem vedno kar me obdaja z nekih ugodjem, če me, kaj tišči že v startu odpade in če to navlečem nase enkrat, sigurno drugič ne več.

Modna pista … zvezda na njej Irina Osypenko. Nini je všeč. Vem, da je njena fenica in happy sem že zato, ker je ona srečna.

Predstavitev kolekcij je švignila. Toper je top. Obožujem njihove bunde. Sisley so top sosedje, pri katerih od zmeraj dobim kaj normalnega za oblečt, v čemer super izgledam.

Z njihovo Sabino imava, zmeri probleme najdit kaj zadosti velikega zame, potem se po navadi čez ulico dere, ko dobi kakšne astronomsko velike izvedbe oblek in naj jih že končno pridem probat. =)

 Icona je naredila raztrur. Ful dober moram priznat. Ko smo se usedli, sem najprej zagledala Tiborja Goloba. Tip, ki dela tako hude fotke, da bi si upala prošetat po pisti pred njegovim fotkičem tudi mimo vseh tistih že ulaufanih manekenk tudi z mojimi ohoho kilami več. No pa, sej med nami … če zgledaš dobro, kile lih niso važne, jle in če si dober fotograf tud iz tega znaš nardit presežek.

Pogrešala sem Andraževo kolekcijo, to moram priznat.

Modni navdihi, luštna zadeva za kupce in kupke, ki šopingiramo po mestu. Sončni špegli Salobir, čeprav priznam, da se kakšnih korekcijskih iz njihove kolekcije ne bi branila, sploh, ker sem ene moje že ostarele, lesene, lepe, zadnjič na eni prireditvi usjala.

Bigg R, Icona, Krznarstvo Eber, La Novia poročni salon.

M A R T I S E … zanje sem prvič slišala, kar ni čudno glede na to, koliko sem modno ozaveščena, a lepi in nosljivi kosi s piste so presenetili in kamot bi jih lahko uvedla v vsakdan.

Optike Salobir, S. Oliver.
Šolski center Celje, mladeniči in mladenke s tono treme so vzleteli na modno pisto in poleteli med ljudi, ki smo iskali navdihe za svoj modni vsakdan. S sladkostjo večera so nas prepričali. Sladica v kozarcu je bla top, kavni liker pa je klical po še.
Srednja šola za storitvene dejavnosti in logistiko, dijaki programa ustvarjalec modnih oblačil.

Thaler, Jolanda Thaler.

Toper.
In Triumph iz Velenja, ki ima mimogrede že leta najboljše modrce ever.

 Se vidimo spomladi, ko skočimo iz bund.

Lep teden!

Urška

Komentarji

  1. Draga Urška,
    redno spremljam tvoj blog, ob branju uživam, tokrat pa ne zdržim, da ne dodam nekaj mojih misli.

    Še sreča, da smo prijat'li in prijat'li si vse povemo.

    Bom začel s tvojimi malce elegantnimi čevlji z ornk peto ter starinskim "lookom" za stare mame … Če bi bila moda narejena za »na komot« bi vsi naokoli hodili v Toprovih ali Bigg R oblačilih, tako pa je splošno znano, da je za lepoto nujno treba vsaj malce potrpeti. Zatorej, poslušaj prijat'le!

    Ni mi jasno zakaj je voditelj modnih navdihov, ki je nas je očaral s svojim krasnim glasom, trpel v preozkih hlačah (pa ne zaradi dobrega »outfita«). Od voditelja bi pričakoval, da bo na modni prireditvi veliko, veliko, veliko … bolj modno opravljen, ne pa da si je nadel »takamotne« čevlje in premajhno ne ravno modno obleko. Da njegove zadihanosti ob koncu prireditve ne omenjam.

    Zgrožen sem bil ob predstavitvi kolekcij. Če je to moda, ki jo Celje zmore ponuditi Celjanom, potem me ne čudi, da je mestno jedro prazno in dolgočasno. Šolskemu centru Celje je nujno povedati, da njihovi učenci niso prepričali. Za kreativnost pričakovano iz mladih glav so hudo razočarali. Še sreča, da so zaupanje v kreativnost povrnili dijaki Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko z vrhunsko pogostitvijo. Tako s predstavitvijo kot z okusi.

    Dragi celjski ustvarjalci mode. Ponudite celjanom modo, da bomo spraznili vaše trgovine in nas bodo neceljani cukali za rokave, kdo nas je oblekel. Dajte nam vsaj malo glamurja, čeprav samo za en večer!

    Vsem razstavljalcem kolekcij bi rad povedal, da na podplatih čevljih ni modno nositi listkov s ceno ali številko ali karkoli naj bi že bilo gor napisano … da ni modna nošnja sončnih očal s srebrnimi nalepkami na ročkah … da na modnih pistah pričakujem čiste bele superge ter gladke, napudrane zadnjice na modelih za spodnje perilo … .

    Morda je čas, da se na modno pisto povabi celjske izdelovalce torbic, natikačev, nakita ... Prepiričan sem, da bi popestrili celjsko modno dogajanje in ponesli svežino na že videne kose oblačil v izložbah. Pa še širši krog celjanov bi jih spoznal.

    Komaj čakam modnih navdihov 2019, da vidim, če se bo kaj spremenilo.

    … pa da ne pozabim.
    Celjani imamo veliko srečo, da je Vladimira s tako klavrno ponudbo, za katero menim, da so jo ponudniki mode sami pripravili za revijo, sploh lahko izpeljala ta modni dogodek.

    Urška, za modne navdihe, kakršne smo videli, so bili za Celje tvoji ta komotni čevlji SUPER VRHUNSKO TOP!


    Pa brez zamer. Modni kiksi so del naših življenj - drugačna menja pa tud

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar