V LETO 2019 BREZ "SOCIALK"


 

Enkrat sem že pisala o tem. O sagi s plastičnimi vrečkami. Z novim letom berem, da se ukinjajo. Nimam nč proti njim, v bistvu, če se uporabljajo racionalno. Če imaš eno, jo uporabljaš do onemoglosti, in ko razpade na prafaktorje, pristane v zaboju za plastiko in ne, kje med biološkimi odpadki. V bistvu nisem bila nikoli neka huda pripadnica njihove uporabe. Zdijo se mi ciganske, priznam. Ne žalim nikogar, a zdi se mi res tko v stilu putojočega človeka, ko nimaš res nikamor več nič za dat flikneš v te vrečke,ko okoli potuješ z njimi.

Moja specialiteta pa so socialke. Nisem imela pojma kaj pomeni socialka. Delam v trgovini, pride gospod, ga vprašam, če potrebuje vrečko (papirnato) pa mi odgovori, da mu naj dam socialko. Že leta sem navajena, da če česa ne vem, pač vprašam o tem.

 

 
 
Da se malo ponavljam:


mam teto, ki je zakon ... ona je največja fenica teh vrečk. Pri zelenjavi, sadju si jih napoka. Saj veste na onem kolutu, so zrolane in si jih človek lahko prilasti brez nadzora na en dva tri. Vsako zadevo posebej je potrebno vanjo zavit. Tako je navajena. Da ne bo pomote, še taužnkrat je kasneje uporabljena ta vrečka in tudi priroma v kanto za plastiko. Večkrat grem z njo v štacuno in kot terorist stojim zraven nje in "grozim", da če bo segla po teh vrečkah, se je odpovem (hec seveda ... pa vendarle opozorilo z namenom). Kdaj, ko grem na obisk ji namerno na skrivaj pustim kakšno vrečko iz blaga a tiste špara, ker so prelepe in jih je škoda (stara šola in je razumljivo).
 

Vem, ne bomo rešili sveta ... lahko pa pripomoremo k temu.
 

Prekrasne vrečke so delo MABELU-MATEJA USTVARJA

 

Lep predpraznični vikend.

 

Urška

Komentarji

Objavite komentar