OSKARJI 2019 – NEPRESPANA NOČ V KATERI VSAKO LETO NORO UŽIVAM


                                                                                                 fotka:net

Zgolj na kratko, samo delček solze sreče, ki se je utrnila v mojem srcu.
Oskarji. Vrhunec leta tudi za nas filmofile, filmoljube, filmoglede, oboževalce filmskih igralcev, ustvarjalcev, likov ipd.
Začnem pri koncu. Nekje okoli petih zjutraj sm obnemela in zrla v svoj srednje velik tv. Zdelo se mi je, da sem narobe slišala, videla, mislila sem si, da sem mogoče zaspala vmes in da se mi sanja.
Da razjasnim. Vsako leto gledam. Kdaj imam pr frendih druženje, drugič večerjo, tretjič nazdravljamo za vsakega dobitnika zlatega kipca posebej. Tokrat sem bila v postli, sama, pod koutrom in to že drugič. Drugo leto zapored. Blo je top in krasno, ker se mi ni bilo treba nikamor sredi noči prestavit. Še skrbelo me ni, da bi glede na neprijazno (za nas) uro zaspala.
Sem se drla že, ko se je Mahershala Ali zahvaljeval za Oskarja za stransko moško vlogo. Njegov drugi kipec, prvega je, sem skoraj prepričana, da v isti kategoriji dobil predlani, za zmagovalni film Mesečina.
Če bi za song prejel Oskarja kdo drug kot GaGa, bi padla v nezavest. Tu ni bilo vprašanja. Meni se nista zdela na odru zaljubljena, je pa med njim in Bradlyem ena taka, tudi za nas gledalce prijetna energija.
Bradley je bil s svojo Irino najlepši par večera.Malek je bil moj favorit. Toliko sem bila prepričana, da ga bo dobil, da nisem razmišljala o variantah, kaj bi bilo, če bi Oskar šel v roke koga drugega.

Črni Panter me ni presenetil. Tako nisem marala tega filma, da sem vedela, da bo nekaj iz njega. Se še danes spomnim dneva, ko sem frendico poslala po karte. Šle smo na Črnega Panterja, js pa sem želela gledat Rdečega Vrabca. Črna rdeča, panter, vrabec … le kdo bi opazil razliko. Iz protesta filma nisem gledala. Sem imela konverzacijo s frendom preko telefona.
Glenn ni bila razočarana, ker ve, da ga bo dobila naslednje leto za boljši film. Meni najljubši stavek večera poleg Gaginega govora stavek zmagovalke Olivie. »Glenn nisem hotela tega« Očarljivo iskreno iz srca.
V Viggota sem se zaljubila. Zaljubila sem se v Alija. Zaljubila sem se v vibe, ki je vse od začetka objemal film z naslovom Zelena knjiga.
Po ogledu Najljubše so mi vsi dopovedovali, da nima Green book šans.
Tako zelo me je prevzel film. Tako zelo sem se zaljubila vanj.
Preden sem za urco zaspala in šla ponedeljkovim obveznostim naproti je moja najljubša Julka oznanila, da je zmagal moj favorit. Preden sem zaspala, sem se zjokala.
Včeraj sem na fb že limala njene besede, si jih nalepila na frižider in znam jih že skoraj na pamet.
Hvala Gaga. Krasna si.
"This is hard work. I've worked hard for a long time and it's not about winning, what it's about is not giving up. If you have a dream, fight for it. There is a discipline for passion. It's not about how many times you get rejected, fall down, or get beaten up. It's about how many times you stand up, are brave and keep going."
Lady Gaga

Ravno danes me je frend hecal kje bom naslednje leto nardila žurko za okroglo. Nimam pojma, a darilo bi bilo izvrstno v stilu, da bi sedela v dvorani Dolby v času prireditve. No problem, lahko tudi v zadnji vrsti.
Glejte filme ... hud užitek.
Urška

Komentarji