TRENUTKI





 Momenti. Veliko se nam dogaja. Sem in tja že od prve jutranje kave dalje ali od čaja ali od sendviča, da ne bom pristranska. Kofetarca sem, ki zjutraj najprej posežem po kavi ali še prej po čaju in banani, s katerima si oblečem želodec in na katerega kava prileti kasneje na mehkejšo podlago.

Laufamo sem in tja in včasih doživimo toliko, a ne uspemo spravit v um v podzavest, v trenutek, da bi v celoti zajeli in užili zadevšno. Se učim, res iz vsega srca zaobjet trenutke.

Janči. Karto mi je nabavila Tatjana, pa sem kasneje malo grdo poplesavala po plesišču, medtem ko je ona v družbi otrok sedela na tribuni. Brez travme že imava karto za osmo marčevski koncert v Celju, kjer bo Jan pel, jaz pa se ji bom oddolžila z boljšo družbo in večjo in prijaznejšo pozornostjo.

Nina je bila v Velenju krasna. Nina Pušlar je startala koncert v svojem prijaznem, kvalitetnem slogu z odličnim vokalom in finim bandom samih hudo dobrih muzičarjev. Jani Šepetavc na saksu. Norišnica.

Janči je priletel na oder, na eni strani Coto na drugi Anže ... grrrr. =)
Včasih se spomnim, sem še Petro vlekla na vse njegove koncerte. Celje, Maribor še kje. Pred dvema letoma sem bila zadnjič, ko sem ob strani prve vrste vpila do onemoglosti. Tisti, ki me poznate, veste, da znam. Močan glas seže daleč tudi brez mikrofona. Žur je bil pred dvema letoma dober, zato smo ponovile letos v Velenju, še pred dnevom žena, ko nam bo Janči zapel v Celju.
V petek sem dobila tako prijazno povabilo frendice in sva se odpeljali na Akustiko Siddharto. To je bila glasbena pravljica. Ne bi imela nič proti, če bi koga drugega odpeljala s sabo, ker nisem fendica no.1 naše Siddharte. A kar so pebi nardil na odru, je bila bomba. Mam rada fajn muziko in muzičarje k vedo kaj na odru počnejo. Jani Hace kapo dol, lahko se tudi sklonim čist kamot. Tomi me je presenetil in se pokazal kot toplo, čuteče bitje z izjemnim spoštovanjem do publike. Vokal … bomba. Hvala za dodatek … Na soncu, Ledeno in mojo priljubljeno Med drevesa.

Ljubljana mi je zmeraj bila bliže. Ne po kilometrih, a po obiskih, času, ki sem ga preživljala na onem koncu, vajbu, duhu, premiku, občutku, da se izgubim v množici in uživam v svoji samosvojosti. V gneči na ulicah, polnih prireditvah ipd. 
Maribor me je pobožal v letu študija, potem sem opustila prihode v mesto ob Dravi. Zdaj sem mu dala priložnost. Priložnost, da ga po lepše spoznam. Gsm v rokah in fotke ujete v trenutkih sprehoda skozi mesto. Postanek v menda priljubljeni slaščičarni, s kasneje potrjenim dejstvom o najboljšem sladoledu v zadnjem času. 
Sprehod po ulicah mesta že v mraku, ujet soj luči nad cerkvijo sredi centra. Izložba z baletnimi copati in prijetna notranjost podhoda sicer že zaprte trgovine (pokukava naslednjič, ko bo odprto)
Lepa družba neobsojajoča zaradi mojega napada deklamiranja svojih misli.

Na koncu ujet kino.
Hvala za dan.

Urška

Komentarji