KO MENE VEČ NE BO


                                                                                                    123RF.com

Živijo,

Si klicala in ker tvoje cifre nisem imela med shranjenimi v privat imeniku se mi ni izpisalo kdo kliče. Kot največji kreten sem se oglasila, seveda docela uradno in povprašala kdo je na drugi strani.  Pretresen glas, tvoj poln s pozitivo obdan ton me je povprašal kako sem. Jamrala si kdo bo zdaj s tabo pil kavo, ko boš pripeljala do nas svoje iskane domače izdelke. Kdo te bo spravljal v dobro voljo in kdo te pričakal nasmejan pred vrati. Vem, dostikrat sem pozabila nate in te pustila sedet v avtu pred rampo. Saj veš stranke in dostava je velikokrat potem zletela iz glave. Vem, da sem se ti odkupila z nasmehom. In hvaležna si mi bila. Pogrešala boš to, si mi povedala.

Tvoj telefonski klic. Trikrat sem te prekinila, ker sem sproti urejala zdaj vem, da nepomembne zadeve. Vem, da si me spraševala kaj za vraga se dogaja a tudi vem, da te je skrbelo zame in nisi klicala zgolj iz firbca. Cenila sem tvojo skrb in cenila sem, ker nisi težila z nepomembnimi vprašanji, ki jih v tistem momentu res nisem potrebovala.

Se spomnim kako sva nazadnje ob izložbi pili kavo in na hitro enega skadili. Ti si tisto svojo belo pustila, ker si se bala, da bodo radarji zaradi parkiranega avtomobila pred trgovino prehitro zatežili. Odšla si. Nikoli nisva speljali pogovora do konca. Vedno si mi pravila, da sem sonce in obljubljali sva si, da pojeva enkrat skupaj tista jajca za zajtrk.

Letos sem odšla na novo pot. Nisem te pozabila. Počvekali sva tu in tam in ostali v stiku.

Jočem, nisem te klicala in povprašala kako ti je, ko ti je bilo hudo. Ne gre mi iz glave beseda, da te ni več. Tolažim se z dejstvom, da si odrešena muk. Boli me dejstvo, da nisem imela pojma, da je tvoja bolečina tako globoka.

Jočem, jočem in jočem iskreno in boli tako zelo. Rada bi ti napisala vse a ne morem ničesar. Vse me boli, boli tako grooooozno in zelo…….

Žal mi je a srčno upam, da je tvoja bolečina zdaj odšla.

 Tebi…….v iskreno slovo.

 Urška

 

Komentarji