ZVEZDE PLEŠEJO 2019


 
                                                                                                   foto: Pop Tv
 
To nedeljo sem oddajo gledala doma za razliko prejšnje, ko smo sedeli v studiu. Friends so vseeno vztrajali in se odpeljali do Ljubljane. Aplavz!!!! Boleče riti in dolgo trajanje ne zamenjam za udoben pogled z domače postelje.
Pero je kul….mi, naša generacija, ga pozna toliko, da smo vsi prepričani, da je naš frend, čeprav se ne srečujemo v živo.
Tara je lepa, Tara je fuuuuuuuuul lepa. Krasna. Lady in red.

 Tokratno oddajo so štartal z našo Tinkaro. Za nas Celjane je ona naša zvezda. Od nekdaj. Dober štart. Lep, sončen, luštn styling in simpa plesalec. Tinkara, če bereš, »Ti si naše sonce«.

Andrej fantastičen. Dober styling simpatičen pogled. Všeč mi je, ne vem, če bi mi bil kot plesalki tudi tako zelo…a je tak ornk dec. Lajkam to. =)
Za Mikiča…priznam, da nisem mela pojma kdo je to, v primerjavi s Kopitarjem, ki je včasih bil zvezda na tvju v naši dnevni sobi.
Malce plah nastop Kopitarja ampak svaka čast. Šarmanten nastop. Žametne vrtnice so pač naš evergreen, čeprav prestavljam radio, ko vrtijo te vrtnice na feštah obvladam ta song in prav paše.
Odličen izbor komada. Iz mojih časov, čisto moj štiklc in še zdaj ga obožujem. Bilo pa je tako. Ona je plesala on pa je bil Mc Hammer. Ko se bo sprostil bo top. Zdej je zategnjen. Logično. Pol bo po moje hudo dobr in blazno zabaven je že zdaj.

 Naša Muca Maca. Za njo po moje nobenga ne skrbi, pa četud jo poznamo zgolj s teatra,tvja, filma al pa z mimohoda po celjskih ulicah. Tud, če ne bi znala zaplesat bi to nardila tko, da bi zgledal, da obvlada. Torej v njuni prvi oddaji sta bla top. Vodičarja naš štab obožuje, Tina pa je pač za Celjane naša. Sexy, rdeče in vrhunsko. Tooooooooop. Torej navijamo za sončkato Tinkaro in mjavkajočo Tino G, pa še Škufca ji je všeč. To je to. Je naša. Top.

Franko. On je tak cuker. Nisem spremljala pompa okoli njega, pa sm ga poiskala na Instagramu. Blazno simpa poba za katerega niti ne pomisliš, da bi bil kanček drugačen v resnici, kot je predstavljen v medijih. Pr njem se srčnost opazi že na prvi fotki. Svetlana ga bo strenirala, da bo zgubu sramežljivost in bo top. Pravljičen dunajc, ona princeska, on princ. Krasno.

Prejšnji teden smo šle bejbe v studio. Priporočam tistim hudim fenov, kakim oboževalkam, ki želijo res svoje oboževane plesalce in zvezde videt v živo. Drugače je bl kamot, bl prijazno, lepše in glamurozneje doma pred tvjem. Mogoče kdaj za vzdušje, razen, kot pravim, če želite koga zapecat, takrat je res bolje, da ste v živo tam.

Klara in Jernej. Jerneja mamo rade vse. Tiste, ki se zarad njega furajo na plesne na drug konec Slovenije in tudi tiste, ki se nam to ne da več, ga pa še vedno spremljamo od daleč. Klara je mamina favoritka. Ona je navdušena nad njo, že pred temi Zvezdami in ne glede na njeno javno pojavljanje v zvezi z musko. Puža stanuje s svojo familijo nekje v naši bližini in gremo eden mimo drugega dostkrat. Jaz večinoma buljim v telefon in odpisujem na maile, ponavadi. Mamika moja je pozornejša na okolico in večkrat zapadeta v kak čvek.  Pravljičen dunajc Klare in Jerneja. Prijeten na pogled in pobožal je moje srce. Glasujemo.
Jana Koteska je fajn punca, čeprav zgolj poznanstvo preko fbja, je fajn met okoli sebe tko prijetne ljudi. Jana je odplesala luštn uvodni ples in vem, da bo s svojimi muvi odplesala v nadaljevanje showa.

Res sm znana po tem, da ne jočem. Ko sem gledala Mihata na plesišču, sem. Sanjsko. Sanjsko. Tako sexy povezanost med njim in plesalko, da srce zaboli. Zna zmagat me je prešinilo. Čeprav folk pali na težke zgodbe naših življenj, tu to nima veze. On je plesal tako lepo, da sem posumila umes, da sliši več, kot je znano. Je pač profi. Tud taki, se rodijo, zgleda.

Špelči Grošljeva je bila boljša kot sem pričakovala. Sexy, kul muzka, ki ji je pasala, zelo. Brizgalna brizga je pač tista po kateri jo bomo večno poznali. Zvezda Instagram storyev, priznam, skorajda vse pregledam, je pokotirala veliko višje pri meni, kot pred tem nastopom.
Gregor, Špelin življenjski spremljevalec. Teror, na hard in super plesno spremljevalko je dobil, sebi primerno. Garač, se mu vidi. Pa nikol mu ni zadosti dober, tudi njej ne. V živo je zgledal hudo dober. Hudo sexy je bil njun tango.
Zmagala bosta Žagarca pa Arnej. Po moje. To sem rekla takoj, ko sta izjavila, da bosta plesala skupaj v showu. Tanja mi je bomba. Žagarca je taka garačica in ma celo firmo s to svojo kariero, ostala pa je simpa in dostopna. Dobi kar hoče očitno tud v privat lifu in trdo dela.  S komerkoli sem se menla, ki je kdaj kdo z njo sodeloval je o njej razlagal v superlativih. Tud Arnej mi je všeč. Super sta.

 To je to
Plešmo'

 
Urška

 

 

 

 

 

 

 

Komentarji