ZVEZDE PLEŠEJO / FILMSKA UŽIVANCIJA


                                                                                                 FOTO: POP TV
 

 

Večer. Nobl nedelja zvečer. Priletela sem z vikend oddiha, žura, druženja na naši obali direkt pred TV.
Filmska oddaja. Vonj po parketu, vonj po filmskem traku, vonj po plesu. OK kokic nisem imela, nisem se zleknala na kavč, ampak sem rolala med stolom pred compom in kufrom ter razpakiravanjem.
Pero, Tara. Prijeten pogled in prisluh ob vklopu mojga TV. Lady in red … ma ne in red, roza Tara princeska. Pero men in black z metuljčkom ob vratu. Všečen voditeljski par.

 
Mam filing, da sem bila edina vesela, da odplešeta dons dva para ven. Show je, jokal ne bomo, tud po oddaji bodo zvezde odplesale zvezdniško dalje.
Ob napovedi plesnih filmskih likov, sem navdušenje doživela ob Cabaretu in Tini. Spremljala sem jo večkrat v celjskem teatru. Torej navdušenje je upravičeno. Go, girl.

 

Denis bo plesal. Simpa pobček, ki se je z leti, kar je minilo od Game over, spremenil in odrasel. Zelo srčen. Nastop barven, v barvi letošnje blazno fashionable rumene barve. Moj nov kufer je enake barve in tudi kup rož, prejetih ob minulem rojstnem dnevu, je v omenjeni barvi. Njun ples - prijetno za oko. Mladostna energija para. Naučeno. Dobro. Korektno. Bravo, Denis. Krasna plesalka z zanimivimi potezami obraza, zelo. Energičen charleston, film Maska. Aplavz. S humornim govorečim vložkom ala Jim Carrey je Denis navdušil. Super ocene. Me malo drži občutek, da so se sodniki en malo omehčali.
 
Špela Grošelj, zvezda storyev Instagrama z noro lepo postavo, ki obline povzdiguje v nebo. Miha je vmes zbolel, na vajah ga je nadomestil fantastični Matej Krajcer. Svaka čast Špeli, ker fura razigrano življenje, nedolgočasno bitje, ki rine skoz life, da ruši ovire pred seboj in noro dobro ve, kaj v življenju in zakaj tako dela.

Ledena kraljica z ozdravljenim Miho. Krasna Špela, pravljična kot Elza. Lepa, uspešna in upam, da zadovoljna tako zelo, kot je delovala v plesno filmskem momentu na TVju. Presenečenje letošnjega razreda, sigurno. Pravljičen slowfox Špele in Miha.

Ocene žirije ... o detajlih mislim, kako noro, da te tako zgodaj v seriji oddaj opozarjajo na detajle. Da si tko dober, da se obregnejo ob detajle, ker je očitno vse ostalo tako dobro.

 Mikič in Valeriya
O jebemo, Mikič in Škufca ter vmes beseda brezhiben. Všeč mi je Mikič. Zagret, borben, vztrajen, pokončen, daleč od tega kot je bila moja predstava o njem pred startom letošnjega showa. Navdušenje in ima krasno Valeriyo.

 Jernej in Klara
Naša dva. Top shit. Poskočna, usklajena, zabavna. Moje pesmi moje sanje. Mjaw. Simpatikus zelo. Plus točke za Jerneja, ki motivira Klaro, da ne obupa, ampak iz sebe potegne to poskočnost. Simpl, luštno, barvno, razigrano. Cmokič, Jernej in Klarica, ki je danes plesala hudo dobro.
 
Tinkara in Aleksej
Tinkara je naša in je najboljša. Pika. Lepi lifti. Kolegialna, sočutna in preprosta Tinkara. Lebdeče, zasanjano. Lep karakter in ne bo šla čez sebe.
 
Franko in Svetlana
Franko je premlad za moja že častitljiva leta, da bi kot mlajše kolegice norela do onemoglosti za njim, a moram priznat, da sem bila kar slabe volje, ker sem ga ta vikend zgrešila v Piranu. Njegova fotka na Instagramu, mi je vzbudila manjšo užaloščenost, ko sem se vrnila v Ankaran in ujela njegov foto moment ravno od tam, od koder sem se ravnokar vrnila. Indiana Jones in blazno simpa oba Ajdovca.

 Jana in Tomaž
OK, Burleska je top. Muzika. Filmski moment, Christina Aguilera ... vse skup kocine pokonc in še Cher. Lovam.
Quickstep in mjaw. Jana zna plesat in ni okorna manekenka na plesišču. Ouickstep je težek in totalno predivji ples. Jana si nardi žur. Njej je fajn in se to vidi. Mislim, da je Jani point uživat v momentu, dnevu, življenju … na poti in ne samo na cilju. Vrhunsko se mi zdi, da nekdo pobrklja korake in vse to izpelje do konca. Nočna mora mojega vsakega nastopa je zmeraj bila, da se bom ob kiksu zjokala in zbežala iz odra. Rumena, fashionable, stylish, nobl, fresh.

 Miha iz filma Duh
OMG moj najljubši movie ever, z mojo naj naj sceno ever. To je romantika, da me kr srce zaboli, to gledam večkrat, ko mi zmanjka cukra in nimam nč v omari s sladkarijami.
Miha in Maja, najbolj srčna točka ever. Tako ubijalsko prekrasen valček in tako zelo lep ples tudi zaradi tega, ker se tako noro vidi, kako se imata Maja in Miha rada. Lepo. Verjetno friendship forever. Je pa tale Miha top motivator za vsakodnevni trnov pot skoz moj lajf. =)

 Tina in Miha
Cabaret in Liza. Tina je iz Cjela sam, da vete. ;) pa tud, če ne bi bla, je top. Garaški charleston je prikazala k neki najbl simpl. She is fabolous. She is perfect. Tina in Miha. Mjaw. Pa ful mi je všeč k je tak garaška, pa hoče vse top. Navdihujoče.

Fatalka iz Moulin Rouge in argentinski tango.
Argentinski tango je top. Tanja fatalka in petnajst let mlajši soplesalec Arnej. Tanji je ratal. Mlajši, starejši ona pač zna. Ubijalska.
No, js sm skočla v luft.  Klara in Jernej ostajata. Tinkara, hvala za vse. Mikič je car.

 

Plešmo!

Urška

 

 

 

 

 

 

Komentarji