ZVEZDE PLEŠEJO / NJEGOV ZADNJI PLES


 
 
 
                                                                                                       FOTKA:24UR.COM
 
 
Tara je ful lepa.
Simpatikus, zelo, v paru s Polesom. Moj najljubši voditeljski par, sigurno. Krasna Tarina obleka in simpatično, nenarejeno izražanje obeh. Všečno zelo.

 Žagarca je otvorila tokratni show. Pred vstopom v plesni razred sem jima napovedala zmago. Delovna, k cilju zazrta Tanja je veri simpatikus bitje. Arnej je za znort simpatičen in krasen plesalec. Mladič, ki bi po moje lahk mel tud kako leto več. Plus pri Tanji je to, da se pusti učit, vodit kljub temu da je profesionalka na večih področjih, se spusti na raven učenke, ko ve, da je to zanjo dobro.
Krasen ples. Privlačno za gledalce pred TV. Ploskam. Zelo. Kot je rekel Poles nežno, romantično a vseeno iskrivo. Pravljična sta bla, zelo. Božanski slow fox.

 Kopitar. Me je zanimalo, kakšen bo brez svojih žametnih vrtnic.
Cha Cha Cha … Luštna scena. Nina je odplesala vrhunsko. Boris … blo bi prav, da se poslovi in odpleše iz oddaje. To bi bilo pošteno. Ne bom pametovala, ker sama še to pred kamero ne bi spravila skupaj. Prijetni, prijazni, pazljivi, spoštljivi komentarji. Bravo, Lado, Andrej, Katarina in Nika ... tokrat aplavz leti k vam.

 
Tinkara in Aleksej. Naša zlata Tinkara. Naše sonce. Ona zmore vse. Pridna, delovna predana naša Tinkara.
Evo, to je to. To je bilo to. V luft jo je pognala publika, vse frendice, ki so sedele med občinstvom, mami med njimi, njena Taja. V glavnem to je to. Sproščen ples. Sproščena Tinkara. Bla je bomba. Lahkotna in uživaška. Videlo se je, da se je sprostila in zato je bila najboljša.

 Tina je diva že samo, ko z vrečkami s špecerijo šiba po ulci. Naša muca maca. Raztur je nardila s tem cha cha chajem. Hudo sexy oba, da ne bo pomote.

 


S frendom zmeri komentirava Zvezde plešejo, njegov poslan sms pred Tininim prihodom.

 Mikić in sladka Valeriya
Igor. Bo šel vn? Všečno pri njemu mi je to, da se trudi, srce pa so mi omehčale Valeriyine besede. Nula? Show je, to počne. Priden, predan, naučen. Lepe in korektne ocene žirije. Moram rečt, da mi je zmeraj bolj simpatičen. Zmeraj bolj sem navdušena nad njim. Mikić je car.

Franko in Svetlana
Barbi in Ken. Franko mi je simpa. Franko se trudi. Franko je sladek za pojest, sploh k govori. Scena top ... naval v dvorane za aerobiko sigurno. Osemdeseta in čisto moj stil. Predolge Frankove hlače so bile tokratna edina pomanjkljovost. Show je. Ne profi plesno tekmovanje. Gremo dalje.

 Komaj čakam naslednji teden, filmski plesni večer. To bo pravljica zame. Zame, za pužo, ki praktično stanuje v prostoru, kjer sučejo filme.

Lepa plesna napoved prihodnje oddaje. Miha Krušič ... objem.

 
Kopitar je odplesal.
Plešmo.
 
Lep teden,
 
Urška

 

Komentarji