Tej ženski se na odru spipa (Pink-Beautiful Trauma Tour, Dunaj 2019)


 
                                                                sklepni moment večera
                                                                      foto: Iva Škedelj

Iščete motivacijske pripomočke, kot so knjige s pozitivnimi nagovori, posnetki z besedili, ki si jih kasneje sami naglas izgovarjamo, da nam dvignejo življenjsko voljo? Motivacijske govorce? Radi hodite po srečanjih, kjer vam s svojimi govori dvigujejo vašo samozavest, vi pa jim z veseljem ploskate?

No, js sm šla na Pink.

Ženski se je od vsega življenjskega vajba, na odru zmešalo. Tako zelo je uživala, da je z lahkoto vso svojo življenjsko energijo prenesla na vse nas.

Zame je parter na koncertih top. Na noge, na poskok in na glas iz prepone seveda, da se glasilke ohranijo. Tokrat sem bila hvaležna za svoj prostor na tribuni in sedež, ki sem si ga zagarantirala. Najprej moteče osončen del in občutek, da se vse na meni razen kil topi. Kasneje super pogled na šestdeset tisoč glavo množico in na spektakel Alicijinega projekta Pink. Nisem plesala, sedela sem z na široko odprtimi usti in odnesla domov vso tisto energijo, ki nam jo je izvolila podariti. Iskrenost, vznesenost, srčnost tokratni moj obisk motivacijske delavnice imenovane Beautiful Trauma Tour. Top shit.

Njena muska je dobrodošla in jo z mojo Yarisko vsakodnevno poslušava. Saj veste moji nastopi v avtu. Uh, kako zelo uživaško.

OK, potovanje Celje-Dunaj s končno destinacijo na stadionu Ernst Happel se je začelo ob desetih dopoldne, ko so nas vodiči in vozniki iz Koncertov.net odpeljali dopustniškemu dnevu naproti.

Skupni imenovalec nas sopotnikov tega dne: fajn družba, dober dunajc, pirček in stopinj v luftu za znort preveč. Koncert, poln ljudi, energije, muzike, akrobacij, plesa in uživancije.

Pink na vrvi nad množico, sexy moment v zraku s soplesalcem, simpl zaključek v kavbojkah z belo majico in skok Willow v njeno naročje.

Na poti domov sem spala kot top (zato grem valda z busom) in hvaležno se zahvalim za tudi tokratno varno vožnjo, ki jo prakticiramo že par let.

Za vsak trenutek vsem v tem dnevu, hvala.

Urška

Komentarji